Ας μιλήσουμε για την ύπαρξη των ''τρολ'' στον λογοτεχνικό χώρο...


(Προέλευση φωτογραφίας: Shutterstock.com)

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

Ας μιλήσουμε για την ύπαρξη των ''τρολ'' στον λογοτεχνικό χώρο...

Ναι, καλά διαβάσατε! 
Μην σας φαίνεται περίεργο. 
Το θέμα του σημερινού μου άρθρου είναι η ύπαρξη των ''τρολ'' στον λογοτεχνικό χώρο. Καί προς αποφυγή τυχόν παρεξηγήσεων, σπεύδω ευθύς αμέσως να μπω στο κυρίως θέμα! Είμαι βέβαιη πως όλοι κι όλες που ''κινείστε'', με τον έναν, ή, τον άλλον τρόπο στον χώρο της λογοτεχνίας (συγγραφείς, αναγνώστες/στριες, εκδότες/τριες, bloggers) θα έχετε πάρει είδηση, ή ακόμη χειρότερα θα έχετε ''πέσει'' θύματα'' των ''τρολ''. 

Ποια είναι αυτά τα ''τρολ''; Μα φυσικά ανώνυμα, ή, ψεύτικα προφίλ ανθρώπων που όπως φαίνεται δεν έχουν κάτι άλλο να ασχοληθούν στην ζωή τους καί ασχολούνται με θέματα που δεν τους/τις αφορούν. Πόσω μάλλον με τα βιβλία, που είτε δεν τα διαβάζουν, είτε επιλέγουν να μιλήσουν για εκείνα ενώ ''κρύβονται'' πίσω από την ανωνυμία καί την δύναμη που τους/τις παρέχει το ίντερνετ καί το πληκτρολόγιο (κινητών, ταμπλετ, υπολογιστών). Εγώ ό,τι έχω να πω το υπογράφω με το πραγματικό μου όνομα καί δεν κρύβομαι πίσω από οποιαδήποτε μάσκα... 

Δεν υπάρχει λόγος να φοβάστε! Δεν έχουν υπερφυσικές δυνάμεις, αλλά ούτε είναι φωτεινοί παντογνώστες! Όχι, δεν είναι μυθικά όντα! Είναι απλοί, καθημερινοί άνθρωποι σαν εμάς, που αρέσκονται να πληγώνουν τους άλλους ανθρώπους γύρω τους με το να βγάζουν την κακία καί τα όποια κόμπλεξ κι απωθημένα τους, να προσβάλλουν, να βρίζουν, να ειρωνεύονται, να αφήνουν αρνητικά σχόλια καί να μας προκαλούν με τον έναν, ή, τον άλλον τρόπο. Άνθρωποι που ''ξεπετάγονται'', συνήθως, από το πουθενά καί εξαφανίζονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο... Τυχαίο; Δεν νομίζω! Ποιος/α ξέρει; Μπορεί να λειτουργούν έτσι για τα συμφέροντα τρίτων! 

Προσωπικά πολλές φορές έχω αναρωτηθεί τι μπορεί να κερδίζουν απ΄όλο αυτό. Άν δεν σου αρέσει ένα βιβλίο, ή, ο τρόπος γραφής ενός/μίας συγγραφέως, ακόμη καί οι σκέψεις ενός/μίας αναγνώστη/στριας, ή, blogger, μπορείς να το πεις με ωραίο καί ευσεβή τρόπο! Δεν χρειάζεται όλο αυτό. Εγώ έχω επιλέξει να μην στέκομαι σε τέτοιες μικρότητες! Άν μου αρέσει κάτι καλώς. Άν όχι, αδιαφορώ καί το προσπερνώ... Διότι, αν τους/τις πάρω στα σοβαρά κι ασχοληθώ, πιστέψτε με, θα δουν αντιδράσεις που δεν θα τους/τις αρέσουν καθόλου! 

Καί σας προειδοποιώ -για τελευταία φορά- μην με προκαλείτε! Όσο καί αν κοπανάτε κάτω τον ποπό σας, σαν άλλα κακομαθημένα παιδιά που δεν περνάει το δικό τους, τα blogs ΔΕΝ πρόκειται να τα κλείσω!

Ποια η δική σας στάση απέναντι στην ύπαρξη των ''τρολ'';

Τα σχόλια σας πάντα ευπρόσδεκτα κάτω από το άρθρο!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα