Γνωρίζοντας τον συγγραφέα/στιχουργό Μηνά Τσαμπάνη μέσα από τους στίχους του τραγουδιού του ''Ο Κόσμος ο δικός μου''


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ/ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ ΜΗΝΑΣ ΤΣΑΜΠΑΝΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται... Γνωρίζοντας τον συγγραφέα/στιχουργό Μηνά Τσαμπάνη μέσα από τους στίχους του τραγουδιού του ''Ο Κόσμος ο δικός μου''

Γράφει ο Μηνάς Τσαμπάνης

Κ1

Ένα τραγούδι με ψυχή
Φωτιά βάζει στο κορμί
Πήρα τη πένα στη στιγμή
Και πήρε φόρα η γραφή

Έγραψα για την αγάπη
Για το γέλιο και το δάκρυ
Και του μυαλού την άκρη
Ξεδίπλωσαν τα πάθη

Ρεφραίν

Στο κόσμο το δικό μου
Δε θα βρεις αστέρι
Μια ευχή στα σκοτεινά
Θα γυρέψει πεφταστέρι

Στο κόσμο το δικό μου
Δε είμαστε δεμένοι
Μα τα θέλω στη καρδιά
Θα ναι φάροι αναμμένοι

Γέφυρα

Και θέλω μόνο στο εξής
στη ματιά μου να χαθείς
Κ’ ό,τι κρύβω να το βρεις
Τη πόρτα μου να διαβείς

Κ2

Η μοναξιά μου αγκαλιά
 σιγοσβήνει η φωτιά
Μα κάτι πάλι με κρατά
Και μένω μόνο στα χαρτιά

Είναι τούτη η ματιά σου
μου δίνει τα κλειδιά σου
Να κοιτάξω τη καρδιά σου
Να χαθώ στην αγκαλιά σου

Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα