Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΡΙΑ ΚΕΪΤΖ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ

Γράφει η Μαρία Κέιτζ

Γειά σας. Ονομάζομαι Μαρία Κέιτζ και είμαι βιβλιοθηκονόμος στο επάγγελμα. Έχω εργαστεί στην βιβλιοθήκη του υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και στην δημοτική βιβλιοθήκη του Δήμου Λουτρακίου, όπου και διαμένω με την οικογένειά μου. Η καταγωγή μου είναι από το Ηράκλειο και την Κέρκυρα.
 
Πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο μου βιβλίο, από τις εκδόσεις Ελκυστής, με τίτλο ''Άλκηστη''. Είναι για μένα ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Σαν βιβλιοθηκονόμος που είμαι προσπαθούσα να κάνω τον κόσμο κάθε ηλικίας να έρθει πιο κοντά στα βιβλία και το μότο μου είναι ότι <<τα βιβλία είναι για να διαβάζονται >>.

Μέσα από το βιβλίο μου, θέλω να κάνω τον αναγνώστη να γίνει μέρος της ιστορίας και να χαίρεται, να λυπάται ή να προβληματίζεται με τους ήρωες και τις συνθήκες που επικρατούν στην ιστορία. Θα συνεχίσω στην ίδια κατεύθυνση και στις επόμενες συγγραφικές μου προσπάθειες με κυρίαρχα πρόσωπα τις γυναίκες.

Οι πηγές έμπνευσής μου δεν είναι βιωματικές, αλλά φανταστικές. Η ιδέα για ένα καινούριο βιβλίο μπορεί να έρθει από μια εικόνα, ένα άκουσμα μιας είδησης, ακόμα και μια μυρωδιά που θα με ταξιδέψει για να ξεκινήσω κάτι καινούριο. Για αυτόν τον λόγο κρατώ πάντα ένα μικρό τετράδιο και ένα στυλό στην τσάντα μου. Το μόνο που δανείζομαι είναι τα ονόματα των ανθρώπων που είναι είναι δίπλα μου και μου συμπαραστέκονται σε αυτήν την νέα μου προσπάθεια.

Στόχος μου είναι να μπορέσω να συνεχίσω να γράφω, αφού η συγγραφή είναι για μένα ένα ανεξιχνίαστο μονοπάτι που με οδηγεί σε μέρη ξένα, με άγνωστους ήρωες που γίνονται τελικά δικοί μου γιατί είναι μέρος της ψυχής μου και τώρα πια μέρος της καθημερινότητάς μου, αφού υπάρχουν στο μυαλό μου και δεν σταματούν να με ενοχλούν να φέρω στο φως την δική τους ιστορία!

Το βιβλίο ''Άλκηστη'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα