Ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Άγγελο Χαριάτη


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΧΑΡΙΑΤΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα  Άγγελο Χαριάτη

Γράφει ο Άγγελος Χαριάτης

Είμαι παιδί της πόλης, γεννημένος στο τελευταίο τέταρτο του περασμένου αιώνα. Μεγάλωσα στις γειτονιές του Πειραιά, πάνω από το Χατζηκυριάκειο και την Πειραϊκή. 

Καίτοι υπήρξα συστηματικός αναγνώστης, στα όρια της βιβλιομανίας, από μικρή ηλικία, η συγγραφή ήρθε ξαφνικά στη ζωή μου. Εννοώ πως δεν είχε περάσει νωρίτερα από το μυαλό μου να γράψω έστω και μια αράδα μυθοπλαστικού περιεχομένου. 

Η πρώτη μου ιστορία «Μια διαφορετική μέρα» ήταν γραμμένη στο χέρι σε κόλλα κατριγιέ, το μακρινό 1993. Δεν μέτρησα ποτέ τις λέξεις, τις υπολογίζω γύρω στις χίλιες πεντακόσιες. Κάπως έτσι ξεκίνησε η πορεία μου στον συγγραφικό στίβο. 

Παλαιότερα πίστευα πως με τις λέξεις, γράφοντας ιστορίες, υπήρχε η δυνατότητα να αλλάξει ο κόσμος. Κι αν όχι από τις δικές μου λέξεις, τουλάχιστον από τις λέξεις άλλων συγγραφέων. Στον παρόντα χρόνο, μετά από τριάντα χρόνια γραφής, μου αρκεί να αλλάξω τη ζωή έστω ενός αναγνώστη.

Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια δημιουργικής γραφής, στο ΕΚΕΒΙ. Τότε που το αντικείμενο «δημιουργική γραφή» ήταν άγνωστο στην Ελλάδα. Με βοήθησαν να βάλω σε μια τάξη όλη εκείνη την ορμή που με κατέκλυζε. Να τιθασεύσω το υλικό μου. Ήταν εξαιρετικά χρήσιμο. Βέβαια, θεωρώ πως πάνω και πέρα από όλα είναι το ταλέντο. Αυτό είναι ο οδηγός. 

Έχουν κυκλοφορήσει 2 συλλογές διηγημάτων μου: οι 25 ιστορίες για ευτυχισμένους αστούς (εκδόσεις Μαραθιά, 2005) και το Ισορροπώντας σε μια μεθυσμένη Αλφαβήτα (εκδόσεις Άρωμα, 2019). Δύο αστυνομικά μυθιστορήματα: Η πόλη των Γενναίων- Brave City (εκδόσεις Μ. Σιδέρη, 2017) και Ο κύριος Χι (εκδόσεις 24γράμματα, 2021). Άλλα μυθιστορήματα: Παράπλευρες απώλειες (εκδόσεις Ιβίσκος, 2012), Το δάκτυλο (εκδόσεις Πηγή, 2015), Όταν ξημερώνει… (εκδόσεις Μ. Σιδέρη, 2016) και το πιο πρόσφατο Η σκιά του πατέρα (εκδόσεις 24γράμματα, 2022). 

Παράλληλα,  το e-book είναι μια ενδιαφέρουσα συνιστώσα, όπως και η ελεύθερη πρόσβαση για όλους στα έργα λόγου και τέχνης. Για αυτόν τον λόγο κυκλοφορούν ελεύθερα σε μορφή e-book: το Μαύρο κόκκινο (πολιτικό μυθιστόρημα-εκδόσεις Σαΐτα, 2015), Οι δέκα εντολές (μυθιστόρημα εκδόσεις το vivlio, 2017), Ο συγγραφέας-εγχειρίδιο αποτυχίας για νέους συγγραφείς (αυτοέκδοση 2020) και Η Θεσσαλονίκη των ευσεβών μου πόθων (νουβέλα, αυτοέκδοση 2022). 

Βρίσκω τη συμμετοχή σε συλλογικούς τόμους και ανθολογίες εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Από την άποψη πως έχεις τη δυνατότητα να ενώνεις τη συγγραφική σου φωνή μέσα σε μια τρόπον τινά ιδιότυπη πολυφωνικότητα, έναν πολυσυλλεκτικό πλουραλισμό. Για αυτό τον λόγο είχα τη χαρά και την τιμή να συμπεριληφθούν μικρές ιστορίες μου σε 7 συλλογικούς τόμους. 

Είμαι μέλος του Pen Greece  και της ΕΛΣΑΛ (Ελληνική Λέσχη Συγγραφέων Αστυνομικής Λογοτεχνίας).

Το βιβλίο ''Η σκιά του πατέρα'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις 24 Γράμματα.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ: https://vivliovamon.blogspot.com/2022/09/blog-post_23.html









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Ο σύμβουλος του βασιλιά

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)

Συνέντευξη με τον συγγραφέα Κυριάκο Γατουρτζίδη