Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Αγγελική Καστρινέλλη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΣΤΡΙΝΕΛΛΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Αγγελική Καστρινέλλη

Γράφει η Αγγελική Καστρινέλλη

Η σχέση μου με τη συγγραφή ξεκινά από την εφηβική μου ηλικία και σχετίζεται στενά πιστεύω αφενός με την εγγενή ροπή μου προς τη μοναχικότητα και αφετέρου με τη σχέση που είχα καλλιεργήσει, από την παιδική μου ακόμη ηλικία, με την ανάγνωση. 
Η πρώιμη συγγραφική μου δραστηριότητα αφορούσε σε ημερολόγια και σημειωματάρια εντυπώσεων στα οποία ακόμη και σήμερα τρέφω μια ιδιαίτερη συμπάθεια. 
Αργότερα, όταν μπήκε στη ζωή μου η φωτογραφία, εκείνη ήταν που έγινε η κύρια πηγή έμπνευσης και εμπλουτισμού της συγγραφικής μου ζωής.

Το πρώτο βιβλίο μου με τίτλο «4 εποχές και μία Πέμπτη» ήταν μια συνομιλία του λόγου με την εικόνα, με κυριαρχία της φωτογραφίας, ίσως γιατί ακόμη τότε ένιωθα πολύ μεγαλύτερη οικειότητα και ασφάλεια με την ιδιότητα μου της φωτογράφου παρά με εκείνη της συγγραφέως που ήταν άλλωστε ανέκαθεν πολύ εξιδανικευμένη στο μυαλό μου. 

Στο δεύτερο βιβλίο μου που είχε τον τίτλο «Μια βόλτα μόνον», ο λόγος απλώθηκε σε μεγαλύτερη έκταση, καθώς είχα πάρει και κάποιο λίγο θάρρος από το προηγούμενο. Και πάλι όμως η φωτογραφία είχε σταθεί η κύρια πηγή έμπνευσης των διηγημάτων και των ποιημάτων που περιέχονται στο βιβλίο.

Το τρίτο βιβλίο με τον τίτλο «Ph..ant..asmata» περιέχει μόνον φωτογραφίες μου που συνομίλησαν με τα ποιήματα του νεαρού ποιητή Βασίλη Οικονόμου –μια πολύ ενδιαφέρουσα για μένα συνομιλία με τη νέα γενιά λογοτεχνών.

Ακολούθησε το μικρό βιβλιαράκι «7 days in Morocco / η κρυμμένη ομορφιά των ανατροπών», ένας φόρος τιμής στις επτά ημέρες της εβδομάδας και στον τρόπο που μπορούμε να αποδίδουμε στην καθεμία εξ αυτών τον ξεχωριστό της χαρακτήρα.

Το 2022 εκδόθηκε το βιβλίο μου «Inner Vision Photography / εξερευνώντας το άγνωστο.. ανακαλύπτοντας το γνώριμο», καρπός του lockdown και της ευκαιρίας που μου έδωσε για μπόλικη περισυλλογή και ανα-στοχασμό. Το βιβλίο μιλά για τη φιλοσοφία της ομώνυμης μεθόδου της Art Therapy που δημιούργησα το 2017 –μία μέθοδο που αξιοποιεί την τέχνη της φωτογραφίας ως μέσο προσωπικής ανάπτυξης.


Το όραμα μου, μέσα από το καλλιτεχνικό μου έργο, τα βιβλία μου και τη διδασκαλία είναι να ωθήσω τους ανθρώπους να ζουν μια δημιουργική ζωή και να μεταμορφώνουν την καθημερινότητά τους από ρουτίνα και συνήθεια σε αγωγό της μοναδικότητας και των προσωπικών τους οραμάτων. Γι αυτό, και μέσα από τα workshops που συντονίζω, προτρέπω τους ανθρώπους να είναι δημιουργικοί και να μην σταματήσουν να παίζουν, σε όποια ηλικία κι αν βρίσκονται, με τον εαυτό τους, τους άλλους, τη ζωή.

Η μέχρι σήμερα διαδρομή μου με έχει οδηγήσει στην πίστη ότι ο κύριος σκοπός του ταξιδιού μας στη ζωή είναι η χαρά του παιχνιδιού, η συνάντηση με τον εαυτό μας και η αλληλεπίδραση με τους άλλους. Και μου έχει επίσης δείξει ότι στόχος δεν είναι το όποιο αποτέλεσμα / επίτευγμα καταφέρνουμε αλλά η (επί)γνωση, η εμπειρία και η αγάπη που βιώσαμε στην πορεία.

Και όπως λέω και στο τελευταίο μου βιβλίο, «συμβάλλουμε στον κόσμο όχι με τη σπουδαιότητα του έργου μας αλλά μέσα από το προσωπικό όραμα με το οποίο ντύνουμε τη τέχνη μας και τη ζωή μας. Αυτό είναι που κάνει το έργο μας σπουδαίο. Το ότι είναι φτιαγμένο από τη δική μας μοναδικότητα». 

Κάτι τελευταίο που θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι ότι μεγαλώνοντας εκτιμώ πολύ περισσότερο την αφαίρεση από όλες τις άλλες πράξεις της αριθμητικής, καθώς βρίσκω ότι είναι εκείνη που συμβάλλει περισσότερο από κάθε άλλη στο μέστωμα και την ουσία της ζωής. 

Πολύ ευφυής, λοιπόν, η Τέχνη που την έκανε την μεγίστη πρέσβειρά της. 
Εύχομαι σε όλους μας μια εύφορη και γόνιμη ζωή!

Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα