Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Φωτεινή Καλλιώρα


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΛΙΩΡΑ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Φωτεινή Καλλιώρα

Γράφει η Φωτεινή Καλλιώρα

Γεια σας,
είναι μεγάλη μου χαρά να βρίσκομαι σήμερα στην παρέα σας, που ενδιαφέρεται τόσο για τα βιβλία όσο και για τους συγγραφείς. Πρώτα από όλα, επιτρέψτε μου να συστηθώ, ονομάζομαι Καλλιώρα Φωτεινή και βρίσκομαι στο δεύτερο έτος του μεταπτυχιακού προγράμματος Ευρωπαϊκής Ιστορίας του ΕΚΠΑ, με ειδίκευση στη Μεσαιωνική Ιστορία. Μιλώ τρεις ξένες γλώσσες, αγγλικά, γερμανικά και ιταλικά, και στον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι με τον χορό ενώ αγαπώ ιδιαίτερα και την υποκριτική, το διάβασμα αλλά και την συγγραφή βιβλίων.

Θα αναρωτηθεί κανείς σε αυτό το σημείο, πότε μπήκε η συγγραφή στη ζωή μου και με ποια αφορμή. Ήμουν 16 ετών, το 2014, και οι πυρετώδεις προετοιμασίες για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις είχαν ξεκινήσει. Κάπου εκεί, ανάμεσα σε αρχαία και λατινικά, έκθεση και ιστορία, έψαχνα να βρω μία διέξοδο από την καθημερινότητα και τη μονοτονία. Και κάπως έτσι, έπεσαν στα χέρια μου μία κόλλα χαρτί και ένα στυλό. Δεν χρειαζόμουν κάτι άλλο. Ξεκίνησα να γράφω το πρώτο μου διήγημα με κεντρικό θέμα τις μαθητικές ανησυχίες, αλλά και τον φυλετικό ρατσισμό που υπήρχε σε μία σχολική τάξη ενός ακριτικού νησιού.

Κοιτώντας πίσω σε εκείνη την εποχή, μπορώ να καταλάβω ότι μέσα από αυτόν τον τρόπο ήθελα να πω με τα δικά μου μέσα ένα εκκωφαντικό ''όχι'' στον ρατσισμό, αλλά και στην άνοδο του νεοναζιστικού μορφώματος της Χρυσής Αυγής. Και κάπως έτσι, βρήκα μέσα από την συγγραφή τον δικό μου τρόπο έκφρασης. Συνέχισα ως το καλοκαίρι του 2019 να γράφω σύντομα διηγήματα, που είχαν κατά κύριο λόγο στο επίκεντρό τους κοινωνικά ζητήματα. Τότε, όμως, αποφάσισα να κάνω μία πιο συνειδητή προσπάθεια και να γράψω ένα βιβλίο ολοκληρωμένο. Ήταν μία πρόκληση που ήθελα να βάλω στον εαυτό μου, να δοκιμάσω τα όρια, αλλά και τις αντοχές της φαντασίας μου.

Αυτή τη φορά κύριο θέμα ήταν η ιστορία της 36χρονης Θεοδώρας, η οποία μαζί με τη 18χρονη κόρη της, την Αγγελική, θα μάθαιναν την όμορφη πλευρά του έρωτα, αλλά και την σκοτεινή πλευρά των ανθρώπων. Η κόρη της, καρπός του πρώτου της έρωτα, θα ζητήσει από τη μητέρα της να μάθει την ιστορία της ζωής της. Και κάπως έτσι, ξεκινά να ξετυλίγεται το κουβάρι, στο νήμα του οποίου συναντά ο αναγνώστης την κακοποίηση, σωματική και συναισθηματική, που υφίστανται οι γυναίκες διαχρονικά μέσα σε παθογενείς σχέσεις. Η προσπάθεια της Θεοδώρας να αποδράσει θα τη φέρει αντιμέτωπη με την εγκατάλειψη, αλλά και με μία δυσάρεστη έκπληξη που θα έθετε σε κίνδυνο ό,τι αγαπά περισσότερο.

Έτσι γεννήθηκε το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο ‘Όσα κρύβει το σκοτάδι’' για την έκδοση του οποίου με εμπιστεύτηκαν οι εκδόσεις Λυκόφως. Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αβέρκιο Λουδάρο για την προσοχή και τον σεβασμό με τον οποίο αντιμετώπισε το πρώτο μου έργο, αλλά και την Κυριακή Γανίτη που έχει δημιουργήσει αυτήν την στήλη δίνοντας φωνή σε νέους συγγραφείς, δίνοντάς τους το βήμα να συστηθούν στο ευρύ κοινό. Τέλος, δεν έχω παρά να ευχηθώ καλά αναγνωστικά και συγγραφικά ταξίδια σε όλες και σε όλους. Άλλωστε, τα βιβλία και η συγγραφή μπορούν να γεφυρώσουν όλα εκείνα τα χάσματα που φαντάζουν ανυπέρβλητα, αλλά δεν είναι.

Το βιβλίο ''Όσα κρύβει το σκοτάδι'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λυκόφως.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα