Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ειρήνη Κουρουνιώτη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΥΡΟΥΝΙΩΤΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ειρήνη Κουρουνιώτη

Γράφει η Ειρήνη Κουρουνιώτη

Γεια σας! Είμαι η Ειρήνη Κουρουνιώτη. Παιδί του καλοκαιριού, των βιβλίων, των καλών ταινιών και των ζυμαρικών! Λάτρης των ζώων και μητέρα μιας πανέμορφης τετράποδης κοντέσσας, της Τρούφας. Μεταφράστρια, επιμελήτρια και τα τελευταία χρόνια συγγραφέας ιστοριών που έχουν μιλήσει στην ψυχή μου. Μέσω της στήλης της Κυριακής, την οποία ευχαριστώ ιδιαιτέρως, μου δίνεται η ευκαιρία να σας μιλήσω γι’ αυτές τις ιστορίες με την ευχή να τις αγαπήσετε κι εσείς μέσω εμού.   

Στις πρώτες τάξεις του λυκείου, θυμάμαι ότι έπιασα για πρώτη φορά το νήμα μιας ιστορίας στα χέρια μου. Οι προβληματισμοί μου για την άβολη μεταιχμιακή περίοδο της εφηβείας άρχισαν να διαδέχονται ο ένας τον άλλο, σε σημείο που έφτασα να χαρακτηρίζω τον όγκο τους βιβλίο. Αργότερα, ακολούθησαν άλλα τρία παρόμοια πονήματα, όπου έβαζα τον εαυτό μου απέναντι στις προσδοκίες των άλλων, στις απαιτήσεις τους από μένα, στην καθημερινότητα που με κύκλωνε. Μέχρι τη στιγμή που έφυγα να σπουδάσω στο νησί των Φαιάκων και όλα άλλαξαν για μένα. Ένας άλλος κόσμος γεννήθηκε εκεί… Άλλα έξαλλα χτυποκάρδια, άλλες ανησυχίες. Ήταν όμως όλα τόσο δυνατά, ώστε κατάφεραν να με τραβήξουν μακριά από το γράψιμο. Στην Κέρκυρα απέκτησα εμπειρίες που έχουν συμβάλλει με έντονο τρόπο στην εξέλιξη του ανθρώπου που είμαι σήμερα. Γι’ αυτό και η επιστροφή στα πάτρια εδάφη, αυτά των Αθηνών, ήταν δύσκολα και απαιτητικά. Γρήγοροι και αγχώδεις ρυθμοί, συνεντεύξεις για δουλειά, πάλη με τα χρήματα. Μέχρι που χτύπησε την πόρτα μας ο covid και οι άμυνες έπεσαν. Κλείστηκα, όπως όλοι σας, στο σπίτι, δυστυχώς χωρίς συντροφιές, χωρίς προσλαμβάνουσες. Ώσπου ξανάπιασα το νήμα μιας καινούριας ιστορίας, της ιστορίας της πρώτης μου ολοκληρωμένης πρωταγωνίστριας, της Σύλβιας Γουόκερ. Πρόκειται για μια συγγραφέα βιογραφιών που χάνει εντελώς τον εαυτό της στη ζωή και στον γάμο της με τον έρωτα της ζωής της. Ψυχολογικό μυθιστόρημα με στοιχεία αστυνομικού θρίλερ, που με βοήθησε να συνειδητοποιήσω πως η αγάπη μου για το γράψιμο απλώς βρισκόταν ναρκωμένη μέσα μου, περιμένοντας στωϊκά την κατάλληλη ευκαιρία ώστε να επανεμφανιστεί. 

Φέτος, μετά από ενάμιση χρόνο απουσίας, επανήλθα στον εκδοτικό χώρο με μια εντελώς διαφορετική ιστορία από την πρώτη. Η δημιουργία της δικής μου «Μονμάρτ των Αθηνών» πήρε επιτέλους σάρκα και οστά! Είναι η ιστορία δύο εντελώς διαφορετικών κόσμων, που συνενώνονται μέσα από το κάλεσμα της μοίρας που όλα ξέρει να τα «μαγειρεύει» εντέχνως (το συγκεκριμένο ρήμα μπαίνει σε εισαγωγικά λόγω του ότι η μαγειρική σε αυτό το μυθιστόρημα έχει την τιμητική της και θα καταλάβετε πολύ καλά το γιατί!). Η Ινέζ Μπονέ, η νέα μου πρωταγωνίστρια, αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που συναντά μια γυναίκα μέσα σ’ ένα καθαρά ανδροκρατούμενο επάγγελμα, όπως και αυτές που προκαλεί μια ερωτικά κακοποιητική αντρική φιγούρα. Ευελπιστώ να συνδράμετε με την καλή σας ενέργεια και ενσυναίσθηση στη διαδρομή που ακολουθεί η Ινέζ, μέχρι τη στιγμή που θα έρθει η ώρα για την ανταμοιβή της, τη δική της «Μονμάρτ», που την περίμενε από πάντα στην επόμενη γωνία…  

Ο δεσμός μου με το γράψιμο είναι πλέον άρρηκτος. Παράλληλα με τη φοίτησή μου σ’ ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα δημιουργικής γραφής, ξεκίνησα να πειραματίζομαι με τηλεοπτικά, κινηματογραφικά και θεατρικά σενάρια, ποίηση και παιδικά παραμύθια. Δεν μπορώ να σας προϊδεάσω ακόμα για κάποια καινούρια δουλειά, εύχομαι όμως να τα πούμε ξανά, κάποια στιγμή στο μέλλον, με τα νέα μου πλάνα να έχουν βρει εξίσου τον δρόμο τους, ώστε να μπορώ να τα μοιραστώ με όλη μου τη χαρά μαζί σας! Εις το επανιδείν!    

Το βιβλίο ''Η Μονμάρτ των Αθηνών'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon







 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας

Όνειρα στη θερμάστρα