Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ρέα Κατσάπη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΡΕΑ ΚΑΤΣΑΠΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ρέα Κατσάπη

Γράφει η Ρέα Κατσάπη

Γεια σε όλες και όλους!

Το όνομά μου είναι Ρέα Κατσάπη και πριν από λίγο καιρό κυκλοφόρησε το πρώτο μου βιβλίο «Η πριγκίπισσα Μάντυ». Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.

Από μικρή είχα ιδιαίτερη αδυναμία στα βιβλία και στα παιδιά και ήξερα ότι η σταδιοδρομία μου θα σχετιζόταν με αυτά τα δυο. Σπούδασα λοιπόν στο ΑΠΘ στο Τμήμα ''Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης'' και είχα την τύχη να μπορώ να εργασθώ σε νηπιαγωγεία από τη στιγμή που ολοκλήρωσα τις σπουδές μου. Αν σκεφτείτε δηλαδή ότι αποφοίτησα το 2012, καταλαβαίνετε ότι έχω γνωρίσει πολλούς μαθητές και έχω μπει σε πολλές και διαφορετικές τάξεις. Νιώθω πολύ τυχερή που κάθε χρόνο συναντώ τόσο όμορφες και διαφορετικές ψυχές, παίρνω δύναμη, αγάπη και δίνω ακόμη περισσότερα με τη σειρά μου.

Είμαι ένα άτομο το οποίο θέλει συνεχώς να εξελίσσεται και δεν του αρέσει καθόλου η στασιμότητα. Γι’αυτό λοιπόν, αφότου ολοκλήρωσα τις βασικές μου σπουδές, συνέχισα να επιμορφώνομαι, να εξειδικεύομαι σε επόμενο επίπεδο σπουδών, να μαθαίνω ξένες γλώσσες, να παίρνω υποτροφίες και αυτό το διάστημα ισορροπώ τη διδασκαλία σε νηπιαγωγείο και πανεπιστήμιο. Μέσα σε όλα αυτά, ξεκίνησα να γράφω. Για να είμαι ειλικρινής, δεν σταμάτησα ποτέ. Μου αρέσει πολύ να γράφω παραμύθια. Η Μάντυ ήταν το πρώτο μου παραμύθι κι έτσι είναι η πρώτη που «ζωντανεύει», με τη βοήθεια μάλιστα της καταπληκτικής εικονογράφου Ελένης Μίχου.  Η ιστορία της είναι τόσο ιδιαίτερη όσο και η ίδια. Θέλει να είναι πριγκίπισσα, αλλά με το δικό της τρόπο. Η αποδοχή της διαφορετικότητας και η σημασία της ουσιαστικής επικοινωνίας ανάμεσα σε γονείς και παιδιά είναι τα δυο βασικά μηνύματα του παραμυθιού αυτού.

Τα παιδιά είναι πηγή έμπνευσης για μένα και θεωρώ ότι όποιος/α συγγραφέας απευθύνεται σε αυτά, θα πρέπει να είναι κοντά τους, να τα «ζει», να τα σέβεται και να θέλει να τους προσφέρει απλόχερα γνώση και ερεθίσματα. Πρόσφατα, ένας μικρός μου μαθητής με ρώτησε «Κυρία, τώρα θα είσαι συγγραφέας; Δεν θα είσαι πια δασκάλα;», του απάντησα λοιπόν δίχως δεύτερη σκέψη «Δεν μπορώ να είμαι και τα δυο;». Και αυτό είναι κάτι που σκοπεύω να κάνω στο μέλλον.

Το βιβλίο "Η πριγκίπισσα Μάντυ'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Όνειρα στη θερμάστρα

Περπατώ ξανά