Ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα/στιχουργό Μηνά Τσαμπάνη


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ/ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ ΜΗΝΑΣ ΤΣΑΜΠΑΝΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα/στιχουργό Μηνά Τσαμπάνη

Γράφει ο Μηνάς Τσαμπάνης

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, σας στέλνω την αγάπη μου και το σεβασμό μου. 
Επιτρέψτε μου να σας συστηθώ… Ονομάζομαι Μηνάς Τσαμπάνης.
Βιοπορίζομαι ασκώντας το επάγγελμα του Νοσηλευτή και του Φροντιστή Ασθενών. Ασχολούμαι αρκετά συχνά και με καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Μου αρέσει να γράφω ιστορίες, να σκιτσάρω αλλά και να γράφω στίχους για τραγούδια λαϊκά.
Κατάλαβα ότι ήθελα να δημιουργήσω κάτι δικό μου στην ηλικία των 14 χρονών, όταν δούλευα στα αρτοποιεία Τσίκρης και κατά τη διάρκεια του διαλείμματος μου άκουσα στο ράδιο το τραγούδι Αρχίζω Πόλεμο της Καίτης Γαρμπή. Από τότε σκιτσάριζα (σε αρκετά πρωτόγονο επίπεδο) τη δική μου ιστορία. Έκτοτε συλλέγω κόμικς, κυρίως του Σπαίντερ-Μαν, και μουσικούς δίσκους. Θυμάμαι με μεγάλη νοσταλγία κάθε φορά που ένιωθα ενθουσιασμό για κάθε νέα δισκογραφική κυκλοφορία οποτε, έμμεσα, θα μπορέσετε να καταλάβετε την απογοήτευση μου για τη τωρινή κατάσταση της ελληνικής δισκογραφίας.
Μυθιστορήματα όμως και  στίχους άρχισα να γράφω τον καιρό που εκπλήρωνα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις, στη μακρινή και γοητευτική Αλεξανδρούπολη.
Τα χρόνια πέρασαν και το 2016 σημαδεύτηκε από την έκδοση του πρώτου μου βιβλίου από τις εκδόσεις Ανάτυπο, τίτλος Η Θλιμμένη Πριγκίπισσα των Ωκεανών. Δύο χρόνια αργότερα έφτασε και ο Κόκκινος Μαχητής της Γης, η ιστορία που εμπνεύστηκα από το τραγούδι.
Το 2020 εκδόθηκε το Μοβ Το Χρώμα της Λύπης μέσω των εκδόσεων Ζενίθ και για την ώρα περιμένω την έκδοση του πρώτου αγγλικού βιβλίου μέσω των εκδόσεων ON Time Books.
Το 2021, με τη δισκογραφική Real Music ξεκίνησα να δίνω στίχους. Η πρώτη μου συνεργασία ήταν αυτή με τη κ. Στέλλα Κονιτοπούλου και συνεχίζω με ανεξάρτητες παραγωγές σε συνεργασία με την κ. Ελένη Μπελιμπασάκη, τον κ. Ντίνο Χειρουβείμ, την κ. Αγγελική Παπαπαντελή και τον κ. Μιχάλη Σούμα.
Τώρα αν με ρωτήσετε τι αποσκοπώ με τα τραγούδια και τα βιβλία, η απάντησή μου είναι αυτή… Θέλω να περνάτε καλά, ιδίως τώρα σε αυτούς τους περίεργους καιρούς.
Για μένα θέλω να ξέρετε μόνο αυτό… Δεν το έπαιξα ούτε Στίβεν Κίνγκ ούτε Φοίβος, απλά θέλω να περνάτε καλά με τις δημιουργίες μου, είτε τις βρίσκετε καλές είτε κακές. Σας το λέω με όλη μου την ειλικρίνεια.
Το μόνο που ζητώ απ΄ όλους σας είναι να είστε καλά! Αρκετά άσχημα ακούσαμε. Καιρός να και για ευχάριστες ειδήσεις… Α, ναι… και μια ευχή για την Ελενίτσα και τη Μαρθούλα μου! Περνάνε… δύσκολες στιγμές. Δυστυχώς, η δική μου θετική ενέργεια δε φτάνει πια…
Φιλιά γεμάτα από εκτίμηση.
Δικό σας…

Ένας χειμώνας είναι μόνο
Θα το περάσουμε μαζί
Κοίτα λιώνουνε τα χιόνια
Μόνο μ’ ένα μας φιλί

Ένας χειμώνας είναι μόνο
Κ’ ένα καλοκαίρι στη στροφή
Έβγα να δείξουμε στα πιόνια
Μάτια μου τι εστί ζωή

Το χέρι κράτησε σφιχτά
Πάμε δυό βήματα μπροστά
(Στίχοι Μηνάς Τσαμπάνης)

Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

- Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο "Η θλιμμένη πριγκίπισσα των ωκεανών" εδώ: https://www.dominicamat.gr/2018/12/blog-post_22.html




- Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο "Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΑΧΗΤΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ" εδώ: https://www.dominicamat.gr/2019/05/blog-post_13.html



- Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο "ΜΩΒ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΛΥΠΗΣ" εδώ: https://www.dominicamat.gr/2020/06/blog-post_25.html





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λάχεσις

Η κόρη της λήθης

Ο δρόμος των αυτοκρατόρων

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Οι συγγραφείς Ελένη Αποστολάτου & Ελευθερία Μαυρίδου (aka Ellaria Black) μας μιλούν για τους ''Κανόνες του Δράκου''