Το Ταλέντο να Ζεις Ευτυχισμένα - Ημερήσιο Ημερολόγιο Ευτυχίας 2023

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

''Το Ταλέντο να Ζεις Ευτυχισμένα - Ημερήσιο Ημερολόγιο Ευτυχίας 2023"

Κατερίνα Τσεμπερλίδου

Η συγγραφέας του βιβλίου ''Το Ταλέντο του να Ζεις Ευτυχισμένα'' Κατερίνα Τσεμπερλίδου επανέρχεται με το νέο της ετήσιο ημερολόγιο με τίτλο ''Το Ταλέντο να Ζεις Ευτυχισμένα - Ημερήσιο Ημερολόγιο Ευτυχίας 2023 ". Άν καί η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς,θα μου επιτρέψετε να εμμένω πιστή σε κάποιες συνήθειες που μας έρχονται από το παρελθόν. Ούσα μεγάλη λάτρης των ετήσιων ημερολογίων,ανυπομονώ κάθε χρόνο να προμηθευτώ την νέα έντυπη αντζέντα,-έναντι της ηλεκτρονικής μορφής που επικρατεί γύρω μας-,μέσα στην οποία σημειώνω πολλά που σχετίζονται με την καθημερινότητά μου,προγραμματίζω τις υποχρεώσεις μου καί κυκλώνω με έντονα χρώματα σημαντικές ημερομηνίες. Άν κάποιος/α τύχει να την ανοίξει,θα δει να ξεπετάγονται από μέσα της ακόμη καί σκέψεις καί συναισθήματα. Γιατί όπως καί να το κάνουμε,έχει άλλη χάρη αυτή η αίσθηση που μας αφήνει η επαφή μας με το χαρτί. Έτσι,λοιπόν,φέτος θα έχω πάντα μαζί μου αυτό το νέο ημερολόγιο. Εάν συμμερίζεστε την ίδια αγάπη με μένα γι'αυτό,αξίζει να το προμηθευτείτε. Καί να θυμάστε πως η ευτυχία είναι στο χέρι μας καί εμείς δίνουμε θετικό,ή,αρνητικό πρόσημα στις μέρες μας. 

Περιγραφή:

Ένα ημερήσιο ημερολόγιο με αποφθέγματα αισιοδοξίας, χαράς και αυτοπεποίθησης από την Κατερίνα Τσεμπερλίδου, συγγραφέα της επιτυχημένης σειράς βιβλίων για την ΕΥΤΥΧΙΑ.

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Χάρτινη Πόλη.

Υ.Γ. Συνδυαστικά με το ημερολόγιο μπορείτε να προμηθευτείτε καί το βιβλίο ''Το Ταλέντο του να Ζεις Ευτυχισμένα''.

Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ: https://vivliovamon.blogspot.com/2022/05/blog-post_65.html

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Φλόγες στα Κύματα

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ

Μικρή καρδιά μεγάλοι μπελάδες