Συνέντευξη με την συγγραφέα Εύα Καραφάνταλου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΕΥΑ ΚΑΡΑΦΑΝΤΑΛΟΥ

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

   Σημερινή μου καλεσμένη στην στήλη των συνεντεύξεων η συγγραφέας Εύα Καραφάνταλου. Την ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο καί τις απαντήσεις της. Από τις εκδόσεις 24 Γράμματα κυκλοφορεί το πρώτο της βιβλίο με τίτλο ''13 ΚΟΚΚΙΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ''. Της εύχομαι να είναι καλοτάξιδο. Για όσους/ες επιθυμούν να το διαβάσουν,μπορούν να το προμηθευτούν είτε από το επίσημο site του εκδοτικού,είτε από κάποιο βιβλιοπωλείο.


Για να δούμε τι μοιράστηκε μαζί μας...

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Με ποιον τρόπο μπήκε η συγγραφή στην ζωή σας;

Ε.Κ. Ευχαριστώ παρά πολύ για την φιλοξενία στο μπλόγκ σας. Η συγγραφή είναι για μένα μια εκδοχή της καθημερινότητάς μου. Είναι ένας χώρος, όπου μπορεί να είμαι, μέσω των ηρώων μου, ό,τι μπορώ να φανταστώ. Πάντα έφτιαχνα ιστορίες στο μυαλό μου για πολύ απλά πράγματα της καθημερινότητας. Όλοι όσοι με γνώριζαν μου λέγανε ότι έχω μεγάλη φαντασία και θα έπρεπε να γράψω ένα βιβλίο. Η περίοδος της καραντίνας υπήρξε το έναυσμα για να αποφασίσω τελικά να γράψω όντως ένα βιβλίο. Ήθελα να γράψω πολύ καιρό αυτή την ιστορία αλλά πάντα έλεγα ίσως αργότερα αλλά η περίοδος της καραντίνας μου θύμισε ότι ο χρόνος δεν είναι δεδομένος.   

ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις 24 Γράμματα το βιβλίο σας με τίτλο ’’13 ΚΟΚΚΙΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ’’. Να είναι καλοτάξιδο. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια γι’αυτό;

Ε.Κ. Πρόκειται για μια ιστορία που περιγράφει έναν έρωτα αθώο, πλατωνικό δυο εφήβων που η ζωή τα έφερε έτσι ώστε αυτός ο έρωτας να μείνει ανεκπλήρωτος. Εκτός από αυτό υπήρξε μια τραγική εξέλιξη στην ιστορία, η αυτοκτονία του πρωταγωνιστή, με αποτέλεσμα η πρωταγωνίστρια να ψάξει να βρει έναν τρόπο αποδοχής του θανάτου του. Πρόκειται για μια ιστορία απότομης ενηλικίωσης ενός κοριτσιού αλλά ταυτόχρονα μέσα από τον πόνο και την επιμονή της καταφέρνει να δημιουργήσει μια άλλη πραγματικότητα για τους δυο τους. Αυτό επιτυγχάνεται με μια μεταφυσική επέμβαση που οδηγεί τελικά στην αποδοχή του θανάτου. 
13 κόκκινα τριαντάφυλλα είναι το κλειδί στο έργο μου για μια απόδραση. Το βιβλίο περιέχει 13 κεφάλαια όσα και τα τριαντάφυλλα και το 13ο κεφάλαιο είναι μια ευχή μου για τον πρωταγωνιστή. Έτσι θα ήθελα να τελειώσει η ζωή του, όχι με τον θάνατό του.

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Ποια η πηγή έμπνευσης για την συγγραφή του βιβλίου σας; 

Ε.Κ. Το περιστατικό αυτό είναι αληθινό. Το βιβλίο το έγραψα για τον πρώτο μου έρωτα ο οποίος αυτοκτόνησε. Αυτός υπήρξε η έμπνευση και γι’αυτόν έγραψα το βιβλίο. Ήθελα να μιλήσω για εκείνον και να τον συστήσω όπως εγώ τον γνώρισα και όπως ήδη ανέφερα, να δώσω ένα άλλο τέλος στον θάνατό του. 

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να ολοκληρώσετε την συγγραφή του;

Ε.Κ. Το βιβλίο ολοκληρώθηκε σε διάστημα περίπου επτά μηνών. Με δυσκόλεψε πολύ το τέλος αλλά νομίζω ότι άξιζε η ταλαιπωρία. Ήταν ένα τέλος που εύχομαι μέσα από την ψυχή μου να ήταν αληθινό.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Θα βρούμε αυτοβιογραφικά στοιχεία μέσα στην ιστορία του βιβλίου;

Ε.Κ. Τα αρχικά κεφάλαια είναι αυτοβιογραφικά, τα παιδικά μου χρόνια, το χωριό, οι παππούδες, οι μοναδικές φίλιες των παιδικών μας χρόνων και το πρώτο σκίρτημα του έρωτα και το μεταφυσικό στοιχείο είναι μυθοπλασία.

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Ποιο μήνυμα θα θέλατε να μεταδώσετε στο αναγνωστικό κοινό μέσα από την ιστορία του βιβλίου σας;

Ε.Κ. Το γραφώ και μέσα στο βιβλίο μου, το σημαντικότερο μήνυμα είναι: μην αφήνεις ποτέ για αύριο κάτι που μπορείς να κάνεις σήμερα γιατί αύριο μπορεί να μην έχεις πια την ευκαιρία να το κάνεις και καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για κάτι που δεν έκανες.

EΡΩΤΗΣΗ 7: Σαν αναγνώστρια,τί είδους βιβλία προτιμάτε να διαβάζετε;

Ε.Κ. Μου αρέσουν πολλοί οι ερωτικές ιστορίες, παθιάζομαι με την αγάπη και τον έρωτα. Το θεωρώ πρωταρχικό στοιχείο για μια όμορφη και ευτυχισμένη ζωή. Ταυτόχρονα μου αρέσουν και οι ιστορίες μυστήριου και φυσικά τα μεταφυσικά έχουν εξίσου μεγάλο ενδιαφέρον.

ΕΡΩΤΗΣΗ 8: Τέλος,έχετε ξεκινήσει να γράφετε το επόμενο βιβλίο σας; Αν ναι,μπορείτε να μας πείτε δύο λόγια; Σε ποιο λογοτεχνικό είδος θα ανήκει;

Ε.Κ. Έχω ξεκινήσει να γράφω δύο μυθιστορήματα και τα δυο έχουν σαν θέμα τον έρωτα αλλά τον μεγάλο έρωτα τον έναν και μοναδικό που γι'αυτόν μπορείς να κάνεις τα πάντα και όπως είπε μια φίλη μου οι μεγάλοι έρωτες δεν φοράνε νυφικό, οπότε σκέφτομαι να μην έχουν το γνωστό αίσιο τέλος. 
Έχω γράψει και δύο παιδικά παραμύθια που πιστεύω ότι σύντομα θα μπορέσετε να τα διαβάσετε. 

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας καί τις απαντήσεις σας.

Με εκτίμηση,Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ:



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λάχεσις

Η κόρη της λήθης

Ο δρόμος των αυτοκρατόρων

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Οι συγγραφείς Ελένη Αποστολάτου & Ελευθερία Μαυρίδου (aka Ellaria Black) μας μιλούν για τους ''Κανόνες του Δράκου''