Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Καίτη Δροσίνη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΚΑΙΤΗ ΔΡΟΣΙΝΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται... κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Καίτη Δροσίνη

Γράφει η Καίτη Δροσίνη

Ονομάζομαι Καίτη Δροσίνη και κατάγομαι από την Καλαμάτα. 
Ξεκίνησα να γράφω από το Δημοτικό,  παραμύθια που ανέβλυζαν από τις ιδιαίτερες εξιστορήσεις του παππού και της γιαγιάς  μου. Μεγάλωσα στο κάστρο της Κορώνης και σχεδόν από τα πρώτα χρόνια της ζωής μου, η φαντασία μου κάλπαζε επάνω στον Πήγασο και δίπλα από τις νεράιδες. Επίσης από νεαρή ηλικία ένιωσα μια ακατανίκητη έλξη για την τέχνη σε όλες τις μορφές της. Αφιέρωσα λοιπόν ατελείωτο χρόνο στην ζωγραφική και μετέπειτα ήρθα σε επαφή με τον πηλό, τον οποίο με το πρώτο του άγγιγμα ερωτεύτηκα! 

Ασχολήθηκα επαγγελματικά, βιοπορίζομαι ακόμη με αυτό κι έχω δημιουργήσει κεραμικά, τα οποία μετέπειτα πήραν τη μορφή καλουπιών, διοχετεύτηκαν στην αγορά και διακοσμούν οικίες σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Μεγαλώνοντας και αποκτώντας τη δικιά μου οικογένεια, με δύο υπέροχα παιδιά, που πλέον είναι επιτυχημένοι ενήλικες, θέλησα να επιστρέψω στα γραπτά μου και μάλιστα να τα δω τυπωμένα. 
Μου πήρε αρκετά χρόνια μέχρι να βρω τον εαυτό μου μέσα από τη συγγραφή. Υπήρξαν δυσκολίες, απορρίψεις, τρικλοποδιές και πολλά άλλα που αποτέλεσαν τροχοπέδη το οποίο κάποια στιγμή παρέκαμψα. 

Μπαίνοντας βέβαια στον λογοτεχνικό χώρο, γνώρισα έναν κόσμο αδηφάγο, όπου ζουν άτομα με σκοπό να χλευάσουν, να υποτιμήσουν και να αποπροσανατολίσουν μεθοδικά τους αναγνώστες.
Για εμένα η συγγραφή είναι ένα ωραίο σαφάρι όπου ο δημιουργός πρέπει να επιβιώνει και να εξελίσσεται διαρκώς και ο αναγνώστης να κυνηγά τα σπουδαία βιβλία που βρίσκονται εκεί έξω περιμένοντας να τα αγγίξεις και να τα αγαπήσεις. 

Σε αυτήν τη ζούγκλα λοιπόν αναζητώ ακόμη το καταφύγιό μου, που θα με απελευθερώσει λυτρωτικά για να δώσω το καλύτερο του εαυτού μου και να μείνω συντροφιά μόνο με τις σελίδες μου !
Σας ευχαριστώ. 

Τα βιβλία της με τίτλους ''Διαμέρισμα με αριθμό 7'' -  ''Παλέτα δολοφόνου'' - ''Ατιμώρητο έγκλημα'' - ''Ο Δράκος'' - ''Το μυστικό της ταμπακιέρας" & ''Ο Μανδραγόρας" κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Ελκυστής.







Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon













Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Για Όσα Τόλμησα

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Αθηνά Μαλαπάνη

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ηλιάνα Βολονάκη

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βαΐα Παπουτσή