Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Στέλλα Πετρίδου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΣΤΕΛΛΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Στέλλα Πετρίδου

Γράφει η Στέλλα Πετρίδου

Είμαι η Στέλλα Πετρίδου και κατάγομαι απ’ το Σκουτάρο της Λέσβου. Είμαι μοναχοκόρη μιας πολύτεκνης οικογένειας που ζει στην επαρχία, κόντρα στις δυσκολίες των καιρών και τα προβλήματα. Οι προσωπικές μου φιλοδοξίες με απομάκρυναν νωρίς απ’ το νησί μου, αμέσως μόλις ενηλικιώθηκα, γεγονός που στιγμάτισε τη ζωή μου αρκετά, ευχάριστα, μα και δυσάρεστα.

Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι κατάφερα πολλά, σπούδασα, αποκαταστάθηκα επαγγελματικά, παντρεύτηκα, έκανα παιδιά, ταξίδεψα, ωρίμασα. Το αρνητικό της υπόθεσης είναι πως έζησα για είκοσι πέντε ολόκληρα χρόνια ως ξένη, χωρίς τους συγγενείς δίπλα μου, μακριά απ’ το σπίτι μου και μακριά απ’ όσα σημάδεψαν εξαρχής την προσωπικότητά μου.

Πριν δυο χρόνια, πήρα τη μεγάλη απόφαση κι επέστρεψα ξανά στα πάτρια εδάφη. Πλέον, ζω στον τόπο που μεγάλωσα, δίπλα στους δικούς μου ανθρώπους και δίπλα σ’ αυτό που αγαπώ πολύ, τη φύση.

Με τη συγγραφή ασχολούμαι από παιδί. Άργησα, όμως, να φανερώσω δημόσια τις ανησυχίες μου κι όλα αυτά που έκρυβε για χρόνια εντός της η ψυχή μου. Ώσπου μια μέρα κι εντελώς ξαφνικά, το μέσα μου επαναστάτησε, αναγκάζοντάς με να πάρω άμεσα τη μεγάλη απόφαση. Κάπως έτσι, γεννήθηκαν τα βιβλία μου. Όλες μου οι προσωπικές εμπειρίες, τα βιώματα, τα συναισθήματα, οι εικόνες που αποτυπώθηκαν μέσα μου βαθιά, όμορφες κι άσχημες, φιλοξενούνται στις σελίδες αυτών που είναι πια τα πνευματικά μου παιδιά. Δώδεκα ποιητικές συλλογές, ένα μυθιστόρημα κι ένα έμμετρο παραμύθι είναι τα βιβλία που μέχρι τώρα μετρώ στη συγγραφική μου πορεία, καθώς και δεκάδες συμμετοχές σε συλλογικά έργα ποίησης και πεζογραφίας.

Σχεδόν ταυτόχρονα, προέκυψε και το πάθος μου για τη μουσική. Πέντε προσωπικές μουσικές συλλογές και τρία cd singles προστέθηκαν επίσης στο βιογραφικό μου, ενώ πολλές ακόμα συνεργασίες με καταξιωμένους καλλιτέχνες φέρουν την υπογραφή μου ως στιχουργός. Κι είμαι πραγματικά χαρούμενη γνωρίζοντας πως κάπου εκεί έξω υπάρχει κόσμος που ακούει τα τραγούδια μου και ταξιδεύει νοητά με τις δικές μου καλλιτεχνικές δημιουργίες.

Διαδικτυακά, πέρα απ’ το προσωπικό μου ιστολόγιο «Λυρίδες» (lyrides.blogspot.com), δημιούργησα κι ένα καλλιτεχνικό ιντερνετικό περιοδικό, το Texnes OnLine (texnesonline.gr). Σκοπός μου, να προβάλω τις δημιουργίες νέων καλλιτεχνών, που χρειάζονται επιπλέον στήριξη στο ξεκίνημά τους, ώστε να μπορέσουν να τις προωθήσουν ακόμα περισσότερο στο κοινό.

Αρκετά πρόσφατα, με δική μου πρωτοβουλία, δημιουργήθηκε κι η Ένωση Λογοτεχνών Αιγαίου, στην οποία έχω την τιμή να προεδρεύω απ’ το Μάρτιο του 2023. Αυτό είναι το νέο μου λογοτεχνικό σπίτι, το οποίο χαίρομαι να μοιράζομαι με πολλούς καταξιωμένους συγγραφείς, που εκτιμώ απεριόριστα και θαυμάζω.

Σταθμοί στη μέχρι τώρα συγγραφική μου πορεία αποτελούν οι βραβεύσεις μου κι η αναγνώριση του έργου μου από φορείς του πολιτισμού και των γραμμάτων. Μεγαλύτερος σταθμός όλων είναι η πρόσφατη επιλογή του ποιήματός μου «Άστεγος» από την Εθνική Βιβλιοθήκη Ξένων Γλωσσών της Ουγγαρίας ως κεντρικό θέμα του Μεταφραστικού Λογοτεχνικού Διαγωνισμού 2023, μια επιλογή που με τίμησε όχι μόνο ως δημιουργό, αλλά κι ως Ελληνίδα.

Τα σχέδιά μου για το μέλλον είναι πολλά. Ανήσυχο πνεύμα καθώς είμαι, δε σταματώ να δημιουργώ και να ονειρεύομαι την στιγμή που θα γεννηθεί το επόμενο πνευματικό μου παιδί. Γιατί αυτό οφείλει να κάνει ένας δημιουργός, θεωρώ, κι αυτό κάνω κι εγώ από ψυχής, φαντάζομαι, πειραματίζομαι, τολμώ, ποιώ, ζω.

Το βιβλίο ''Μια φορά κι έναν καιρό... Έμμετρο παραμύθι σε μορφή λίμερικ" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ο όχι καί τόσο αγγελικά πλασμένος χώρος του βιβλίου...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη