Επαναπροσδιορίζοντας την σχέση μου με τα βιβλία

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

Επαναπροσδιορίζοντας την σχέση μου με τα βιβλία 

Έχω ομολογήσει, πολλάκις, την αγάπη μου για τα βιβλία. Μία αγάπη που ‘’συμμεριζόμαστε’’ πολλοί/ες εκεί έξω. Έχουμε, όμως, αναρωτηθεί το μέχρι πότε μπορεί να διαρκέσει αυτή η αγάπη; Ε, λοιπόν, αυτό το ερώτημα με απασχολούσε όλο καί πιο έντονα το τελευταίο 6μηνο. Ναι, αναρωτήθηκα τι είναι αυτό που με κάνει να συνεχίζω να διαβάζω, ακατάπαυστα, βιβλία. 
Η φιλαναγνωσία; 
Η τελειομανία μου για να είμαι συνεπής προς τους ανθρώπους που με εμπιστεύονται καί συνεργαζόμαστε; 
Ή είναι, απλώς, θέμα συνήθειας; 
Αυτό το τελευταίο, δυστυχώς, με προβλημάτιζε, μπορώ να πω πως με στεναχωρούσε, ακόμη περισσότερο. Πήρα, λοιπόν, την απόφαση στις φετινές μου διακοπές να ‘’υποβάλλω’’ τον εαυτό μου σε μία αλλιώτικη δοκιμασία. 
Ποια ήταν αυτή; 
Να πάρω μαζί μου πολύ αγαπημένα μου βιβλία, να επισκεφθώ το βιβλιοπωλείο στο χωριό καί να δω αν θα διαβάσω δεύτερη φορά τα ίδια, αν θα αγόραζα νέα (από την τεράστια λίστα μου με τα προς αγορά), ή, τί άλλο θα έκανα. 
Πού κατέληξα;
Δεν διάβασα, ούτε αγόρασα κάποιο βιβλίο! Ναι, καλά ακούσατε.
Καί ξέρετε τί διαπίστωσα; 
Ότι είχα μεγάλη ανάγκη, εντέλει, αυτήν την ‘’απόσταση’’ από την ανάγνωση. Με έκανε να επαναπροσδιορίσω την σχέση μου με τα βιβλία καί να πάρω κάποιες αποφάσεις. 
Ποιες είναι αυτές; 
- Αρχικά, θα περιορίσω, κάπως, τον χρόνο που αφιερώνω στην ανάγνωση βιβλίων. Χρειάζομαι ουσιαστικό καί ποιοτικό χρόνο για τον εαυτό μου! Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί κι ο όγκος των βιβλίων που διαβάζω. Συγχωρήστε με, προκαταβολικά, που θα ακούτε ‘’όχι’’.
- Έπειτα, δεν θα πιέζω τον εαυτό μου να διαβάζω βιβλία που δεν με ικανοποιούν από όλες τις απόψεις.
 - Επίσης, θα ρίξω το βάρος της ανάγνωσης καί σε βιβλία που εγώ θέλω να διαβάσω, ανεξαρτήτως, γνωριμιών καί συνεργασιών. 
- Τέλος, τα blogs θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά! Αυτό ΔΕΝ πρόκειται να αλλάξει, όσο κι αν κάποιους/ες τους/τις ενοχλεί! 
Για μένα σημασία έχει να διαβάζω τα βιβλία γιατί τα αγαπώ καί να μην το κάνω μηχανικά. 
Οπότε, μείνετε συντονισμένοι/ες!!!!

Τα σχόλια σας πάντα ευπρόσδεκτα κάτω από το άρθρο!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ο όχι καί τόσο αγγελικά πλασμένος χώρος του βιβλίου...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη