Διαβάζοντας ένα απόσπασμα από το βιβλίο «Στοχασμοί» (Εκδ. Ελκυστής)
Τίτλος: Στοχασμοί Συγγραφέας: Γιώργος Σακελλαρίδης Εκδόσεις: Ελκυστής Α! ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ 1.Όταν κάποτε αιστανθείς πως δεν έχεις ένα σκοπό στη ζωή που να σε κινητοποιεί, κάνε σκοπό σου το να νοιάζεσαι, να ενδιαφέρεσαι με καλοσύνη και αγάπη για τους άλλους. Τότε ίσως διαπιστώσεις πως αυτό είναι το καλύτερο (και) για σένα. Πράγματι είναι στη φύση του ανθρώπου να θέλει να φαίνεται χρήσιμος στους συνανθρώπους του. Αυτό «θρέφει» την καλοσύνη και την ανθρωπιά του και τον κάνει πιο ευτυχισμένο. Δυστυχείς όσοι μόνιμα αποστασιοποιούνται από τους άλλους και αδιαφορούν γι’ αυτούς. 2. Δίπλα στα παιδιά συναντά κανείς κάποιες φορές, «κίβδηλους» παιδαγωγούς. Αυτοί είναι πολύ χειρότεροι από τα κίβδηλα νομίσματα της αγοράς. «Γιατί είναι πιο μεγάλος ο κίνδυνος στην αγορά των μαθημάτων παρά στην αγορά των τροφίμων…» καθώς έλεγε ο Σωκράτης. 3. Άποψη του Καντ είναι ότι: «η επιστήμη είναι οργανωμένη γνώση και η σοφία οργανωμένη ζωή.» Η σοφία λοιπόν δεν έρχεται με τις γνώσεις από τα βιβλ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου