Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Μελεμενή


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΡΙΑ ΜΕΛΕΜΕΝΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Μελεμενή

Γράφει η Μαρία Μελεμενή

Γεια σας, είμαι η Μαρία Μελεμενή και  είμαι  συγγραφέας. Με  την συγγραφή  ασχολούμαι  αρκετά  χρόνια πριν εκδοθεί το  πρώτο  μου βιβλίο, το  οποίο  και  εκδόθηκε  το  2019 , « Με τα κλειδιά  στην  πόρτα».  Ο λόγος  που  με ώθησε  να  το γράψω  ήταν  η Βία  ανάμεσα  στα ζευγάρια.  Ακόμα και  μέχρι  σήμερα  αναρωτιέμαι για  ποιο  λόγο φωλιάζει  η  βία  φωλιάζει   στην  ψυχή  ενός  ανθρώπου  και  στην συνέχεια  δηλητηριάζει την  σχέση δύο  ανθρώπων  που κάποτε ερωτευτήκαν  και  διάλεξε ο  ένας  τον  άλλον  για  σύντροφο  του. Δυστυχώς  από  τότε που  εκδόθηκε αυτό  το  βιβλίο , δεν  είναι  και  λίγα  τα  περιστατικά  βίας  που  ακούμε.

Το   δεύτερο  βιβλίο   μου   είναι  η  «Εκδίκηση».  Η εκδίκηση, η  οποία τις  περισσότερες  φορές    γυρίζει  σε  βάρος  του  ανθρώπου  που  την  επιδιώκει  και δηλητηριάζει την  ψυχή  του  ανθρώπου.  Μέρος  της   εκδίκησης   είναι  ο μονόλογος  ενός  καθρέφτη και  ίσως   και  να  είναι  μία   ασυνήθιστη  μορφή   εκδίκησης.  Ένας  καθρέφτης μπορεί  να  δει   βαθιά  την συνείδηση  μας και  αυτός  ήταν  και  ο  στόχος  της ηρωίδας  μου, στόχευσε  ο  μονόλογος  ενός  καθρέφτη  να  μιλήσει  στην  συνείδηση του  ανθρώπου.

Λόγω της μικρασιατικής  μου  καταγωγής,  κατάγομαι  από  τα  Βουρλά, το  τρίτο  μου   βιβλίο είναι   «η  κυρία Ελισσώ  αφηγείται  ….μία  ιστορία , μία  ζωή». Η  γιαγιά   Ελισσώ   είναι  ένα  πρόσωπο   μυθοπλασίας,  στο  μυαλό  μου   όμως  ήθελα   να  είναι  η  δική  μου  γιαγιά και  να  μου  διηγείται   το  πως έζησε  την  Μικρασιατική  καταστροφή , αλλά  και  την  ζωή   της  από   τότε   που  ήρθε   από  τα  Βουρλά   της  Σμύρνης   μέχρι  και  που  έκλεισε  τα μάτια  της  σε  ένα  προσφυγικό  σπίτι   στην  Νέα  Φιλαδέλφεια  όπου  είναι   ο  τόπος   που  γεννήθηκα  και  μεγάλωσα. 

Στο  μυαλό  μου  είχα  πλάσει  μία   εικόνα γιαγιάς  και  εγγονής,  με  καφέ  και  κουλουράκια   και  να  αφηγείται  την  ιστορία  της  και  αυτό θέλησα να  παρουσιάσω. Αυτό το βιβλίο  σημαίνει πολλά   πράγματα,  είναι η  καταγωγή, όλα  όσα  είχα  ζήσει  μέσα  από  την οικογένεια  μου, τα  ήθη  και  τα  έθιμα  και  όλα  αυτά  έγιναν  αγάπη  και  η  αγάπη   ήταν   τελικά   κινητήρια  δύναμη  μου  για  να   γράψω  αυτό  το βιβλίο.

Μέσα   από   τα  βιβλία  μου θέλω  να  εκφράζω  τις  σκέψεις  μου, τις  αναμνήσεις  μου, τους  προβληματισμούς   σε  κοινωνικά  θέματα,  όταν  αυτά  προκύπτουν μέσα  από  την ιστορία  μου. Με  ενδιαφέρουν  οι  σχέσεις  των ανθρώπων και  τα αισθήματα  τους και  πολλές  φορές  δίνω  έμφαση    στα συναισθήματα  των  ανθρώπων.

Τελειώνοντας  θα  ήθελα  να  προσθέσω  ότι  στόχος   μου  για  την  συγγραφή  είναι  κάθε φορά  σε κάθε  μου  βιβλίο  να  έχω  να  παρουσιάσω  κάτι διαφορετικό, να  έχω  να  καταθέτω συναισθήματα και  όλα  αυτά  να πηγάζουν  από βιώματα  της  καθημερινότητας  μου και  όπως  θέλω  να γίνομαι καλύτερος  άνθρωπος έτσι  να  γίνομαι  και  καλύτερη  συγγραφέας.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Το βιβλίο ''Η κυρία Ελισσώ αφηγείται ...μια ιστορία ...μια ζωή" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιορδάνα (Δανάη) Στεργίου

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Η ευτυχία της ανυπαρξίας