Βιβλίο... αγχολυτικό μου...


(Προέλευση φωτογραφίας: Shutterstock.com)

Γράφει η Κυριακή Γανίτη
Βιβλίο... αγχολυτικό μου...

‘’Νους υγιής εν σώματι υγιεί’’ λέγανε πολύ σοφά καί ορθώς οι αρχαίοι ημών πρόγονοι καί σκέφτομαι πως οι ταχύτατοι κι απαιτητικοί ρυθμοί της σύγχρονης ζωής μας έχουν κάνει να το ξεχάσουμε... 
Ναι,προσέχουμε το σώμα μας καί το αφουγκραζόμαστε όταν έχει κάποια ανάγκη,ή,πόνο. Τότε απευθυνόμαστε σε κάποιον ειδικό.

Τί συμβαίνει,όμως,με την ψυχή μας;

 Γιατί ενώ η ψυχική υγεία είναι βαρύνουσας σημασίας καί ισάξια με την σωματική,δεν της δίνουμε την πρέπουσα προσοχή καί φροντίδα;

Εγώ για να είμαι ειλικρινής,έχω βρει μία ψυχική ισορροπία καί ηρεμία σε μεγάλο βαθμό εξαιτίας της ανάγνωσης βιβλίων. Δεν είναι,άλλωστε,λίγες οι φορές που τα αποκαλώ ως το ‘’αγχολυτικό’’ μου. Με βοηθούν να εκτονώνομαι ψυχικά καί να βιώνω την πολυπόθητη λύτρωση. Δεν ξέρω τι θα σκεφτείτε,μα νιώθω πως εκτός από ψυχαγωγία,μου προσφέρουν καί ένα χέρι βοηθείας.

Ποια η δική σας άποψη;

Θα αναμένω τα σχόλια σας κάτω από το άρθρο!







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)