Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιφιγένεια Μπακογιάννη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιφιγένεια Μπακογιάννη

Γράφει η Ιφιγένεια Μπακογιάννη

Καλησπέρα σε όλους! Ονομάζομαι Μπακογιάννη Ιφιγένεια και προτού αναφέρω δύο λόγια για εμένα, θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου την κυρία Κυριακή Γανίτη για την τιμή που μου κάνει να με συμπεριλάβει στο υπέροχο συγγραφικό μπλογκ της, καθώς και για μία μακροσκελή λίστα λόγων, όπως ήταν η ανάγνωση του πρώτου μου βιβλίου, της Γραβάτας Γένους Θηλυκού και της υπέροχης κριτικής της. Θα φτάσουμε σιγά σιγά στο σημείο να σας μιλήσω γι’ αυτό. 

Ξεκινώντας από τον ταπεινό εαυτό μου, τον οποίο έχω ως συνοδοιπόρο τριάντα τέσσερα χρόνια, μαζί με το ίσκιο μου, μπορώ να πω πως η συγγραφή για εμένα δεν ήταν κάποιο ταλέντο, μήτε κάποια ιδέα που μου ήρθε στα ξαφνικά. Ήταν η φύση μου. Από πολύ μικρή, από το δημοτικό ακόμη, έγραφα ατελείωτα κατά την διάρκεια του ελεύθερού μου χρόνου, αναφερόμενη σαν να ήμουν κάποιος κρυφός ρεπόρτερ, σε όλα όσα συνέβαιναν στο σχολείο. Στις εκδρομές μας, στις αταξίες των συμμαθητών μου και σε πολλά ακόμη. Στις ίδιες ιστορίες, εξομολογήθηκα για πρώτη φορά το όνομα του παιδικού μου έρωτα και φυσικά κάτι τέτοιο έμοιαζε ανακουφιστικό, μιας που τα μυστικά μου δύσκολα τα μοιραζόμουν ακόμη και με τους κολλητούς. Στα 14, αποφάσισα για πρώτη φορά να αφήσω τη δημοσιογραφία και να πιάσω το μυθιστόρημα. Μάλιστα. Έγραψα ένα βιβλίο φαντασίας, το οποίο μέχρι σήμερα διορθώνω. Έχοντας ολοκληρώσει το πρώτο μέρος, το μοίραζα στους συμμαθητές μου, οι οποίοι είχαν ενθουσιαστεί γράφοντάς μου από πίσω, στην τελευταία σελίδα τα σχόλιά τους. Σήμερα μου προκαλούν συγκίνηση, τόση, όση και το Άβατο, όπως ονομαζόταν το βιβλίο, το οποίο εύχομαι μία μέρα, όταν πάψω να το διορθώνω εμμονικά, να βγει στον έξω κόσμο.

Μεγαλώνοντας σπούδασα πράγματι δημοσιογραφία, την οποία δεν αγάπησα ιδιαίτερα και πλέον εργάζομαι σε ένα γραφείο ταξιδιών. Έχω πραγματοποιήσει πολλά ταξίδια, γνωρίζοντας πολλούς πολιτισμούς, οι οποίοι έχουν αποτελέσει και πηγή έμπνευσης. Η γραβάτα γένους θηλυκού, από τις εκδόσεις Υδροπλάνο, γεννήθηκε στα σπλάχνα της δουλειάς. Θέλοντας να κάνω τη συνάδελφό μου και κολλητή μου να γελάσει, της έδινα αποσπάσματα δίχως να πιστεύω τότε πως θα κατόρθωνα να το εκδώσω. Όπως αντιλαμβάνεστε, έχει στοιχεία κωμωδίας και λίγο αστυνομικού μέσα, έτσι για να σοβαρευτείτε από τη μέση και κάτω. 

Στόχος μου εδώ που έχω φτάσει, δεν ξέρω αν είναι η έκδοση. Είχα διάφορες εμπειρίες λιγάκι αρνητικές με τους εκδοτικούς, πράγμα που με πάγωσε ελαφρώς βάζοντας σε προτεραιότητα απλώς το γράψιμο, καθώς δίχως αυτό δεν μπορώ ούτε μία μέρα. Αν όμως με ρωτούσατε τι έχω στα σκαριά, θα σας απαντούσα δύο αντικρουόμενα είδη. Ένα ιστορικό φαντασίας και ένα φαντασίας, αμφότερα τετραλογίες. Εύχομαι να βρουν ένα καλό εκδοτικό σπίτι και σας υπόσχομαι πως θα τα απολαύσετε! 

Με εκτίμηση,
Μπακογιάννη Ιφιγένεια

Το βιβλίο "Γραβάτα γένους θηλυκού'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Υδροπλάνο.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Κεφάλαιο: Ghost writer, ή, αλλιώς συγγραφέας-φάντασμα...

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)