Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΝΝΟΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Γράφει ο Γιώργος Ζάννος

Προς την κυρία Κυριακή Γανίτη.
Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε!

Γεια σας!
Είμαι ο Γιώργος Ζάννος, συγγραφέας των βιβλίων ''Η ΑΥΡΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ'' και ''ΑΟΡΑΤΟΙ ΔΕΣΜΟΙ'' των εκδόσεων ΕΛΚΥΣΤΗΣ. Έχω γράψει ακόμα δυο βιβλία, ''ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΝΗΜΕΣ  ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ'' και ''ΔΙΕΛΚΥΣΤΙΝΔΑ ΤΟ ΠΑΙΓΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΣΧΟΙΝΙΟΥ'' που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις LOGOS & eikona.

Σήμερα, με ιδιαίτερη χαρά αλλά και συστολή, θα σας πω λίγα λόγια για μένα, τη συγγραφή, τις επιδιώξεις και τους στόχους μου. Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, όπου ζω με τη σύζυγο μου. Έχουμε τρείς υπέροχες κόρες, οι οποίες μας χάρισαν επτά εγγόνια! Με τη συγγραφή ασχολούμαι από το 2001, όταν έμεινα στο αναπηρικό αμαξίδιο, εξαιτίας της σκλήρυνσης κατά πλάκας. Η αρρώστια, με τις δυσκολίες και τα άπειρα προβλήματα, με καταρράκωσε. Σίγουρα θα με διέλυε, κυριολεκτικά, αν μέσα  στην ατυχία μου δεν είχα και απέραντη τύχη. Δέχτηκα μεγάλη αγάπη και στήριξη από τη γυναίκα μου και τις κόρες μας. Ένιωσα, την αγωνία, τον πόνο τους, την αποφασιστικότητα τους να με στηρίξουν, και ακόμα τα νιώθω. Όλα τα συναισθήματα τους με περιτριγύριζαν συνεχώς, ασταμάτητα. Άρχισα να συνέρχομαι, να παλεύω… σκεπτόμουν ότι δεν είχα το δικαίωμα να τις πληγώσω περισσότερο, να τις απογοητεύω με καταθλιπτικές καταστάσεις. Ανασκουμπώθηκα για τα καλά, πήρα στα τρεμάμενα χέρια μου το βιβλίο. Διάβαζα και αισθανόμουν καλύτερα, ερχόμουν σε επαφή με διαφορετικά λογοτεχνήματα που προκαλούσαν το ενδιαφέρον μου, με ταξίδευαν σε άλλους κόσμους, με απογείωναν. Ήθελα με την ψυχή μου να ξαναγίνω χρήσιμος. Άρχισα, δειλά-δειλά να γράφω, να σκέπτομαι και ν’ αποτυπώνω στο χαρτί σκέψεις, ιστορίες, σενάρια. Έτσι φτάσαμε στο 2020, όταν εκδόθηκε το πρώτο βιβλίο μου. Θυμάμαι πως το κράτησα στα χέρια μου και έτρεμα ολόκληρος από συγκίνηση, δάκρυσα από χαρά και αποφάσισα να συνεχίσω… Για μένα, λοιπόν, η συγγραφή είναι ζωή, είναι δημιουργία. Είναι ακόμα εκτίμηση και αγάπη προς όλους τους αναγνώστες.                                  

Πάντα, είχα πολύ ψηλά τους ποιητές και τους συγγραφείς, ένιωθα γι’αυτούς σεβασμό. Το συναίσθημα αυτό υπήρχε μέσα μου από τα μαθητικά χρόνια του δημοτικού σχολείου, όταν εκείνα τα πέτρινα χρόνια, που ήταν δύσκολο ν’ αγοράσουμε και την εφημερίδα, ο αείμνηστος δάσκαλος μου Μενέλαος Γκράτζιος μας διάβαζε, τουλάχιστον τρείς φορές την εβδομάδα, λογοτεχνικά βιβλία. Απίστευτος ο πνευματικός πλούτος που μας πρόσφερε. Μέχρι σήμερα, η φωνή του με τ’ αναγνώσματα του Παπαδιαμάντη, του Καρκαβίτσα, του Παλαμά, του Σουρή και πολλών άλλων, είναι στ’ αυτιά μου. Πέρασε από τότε μισός αιώνας και περισσότερο, όμως ο σεβασμός παραμένει. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πως ένιωσα όταν με αποκάλεσαν συγγραφέα, ακόμα δεν μπορώ να το συνηθίσω. Η δημιουργία ενός λογοτεχνικού βιβλίου είναι, για μένα, η εξαίσια πνευματική διαδικασία που αγγίζει τις ψυχές. Άραγε έχω αυτή τη δυνατότητα, για να δικαιούμαι την τιμή;

Υποσχέθηκα στο εαυτό μου ότι θα προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος, αυτή είναι η επιδίωξη μου. Στην κοινωνία υπάρχουν θλίψη και δυστυχία που προέρχονται από πολλές αιτίες. Σε όλους αυτούς τους ανθρώπους θέλω να περάσω μηνύματα αισιοδοξίας. Θέλω να τους πω να μην απογοητεύονται, να πιστεύουν και να παλεύουν. Να είναι βέβαιοι πως στα βιβλία θα βρουν τον καλύτερο συμπαραστάτη, θα βρουν τη λύτρωση.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ 1/3/2023

Με εκτίμηση,
Γιώργος Ζάννος

Το βιβλίο "Αόρατοι δεσμοί'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

ΣΤΟ ΧΑΚΙ - Διαβάζοντας βιβλία σύγχρονης ξένης λογοτεχνίας (Μέρος 5ο)

Συνέντευξη με τον συγγραφέα Πάνο Νέζο