Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα/ποιητή Θανάση Μοσχοφίλερο


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ/ΠΟΙΗΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΟΣΧΟΦΙΛΕΡΟΣ

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

  Μία νέα στήλη ''γεννήθηκε'' σήμερα καί θα είναι μεγάλη μου χαρά να την αγαπήσετε όσο καί τις άλλες θεματικές κατηγορίες του blog. Ο λόγος για την ενότητα ''Οι δημιουργοί συστήνονται...'' η οποία προσκαλεί καλλιτέχνες μέσω ενός μικρού δικού τους κειμένου,αντί των ερωτοαπαντήσεων των κλασικών συνεντεύξεων,να συστήνονται στο κοινό. Ποδαρικό σε αυτήν την στήλη κάνει ο συγγραφέας/ποιητής Θανάσης Μοσχοφίλερος,τον οποίο ευχαριστώ πολύ. Στο τέλος του κειμένου θα βρείτε πληροφορίες για το βιβλίο του. 

Στην πένα ο συγγραφέας/ποιητής Θανάσης Μοσχοφίλερος 

- Πριν γράψω, σκέφτομαι, βλέπω και αφουγκράζομαι.
Βλέμματα, κινήσεις και ψυχολογίες.
Την ώρα που γράφω αισθάνομαι αποκαλυπτικά.
Ξεκινάει τόσο σιγά να συμβαίνει, μα τα χέρια μου παίρνουν φωτιά.
Κάπου στη μέση από αυτά που έχω να πω, γίνομαι από θεατής, πρωταγωνιστής.
Λες και το «είναι» μου εξαφανίζεται και γίνομαι ένα με τα πάντα.
Και εκεί πάνω στην ηδονή της γραφής, κάπου προς το τέλος, έρχεται κάτι ενοχικό να μου πει «όχι Θανάση».
Και μου προσφέρει ντροπή σαν τη χαρά που έχει ένα μικρό παιδί.
Ντροπή.
Προς τη θέαση ή την αθέατη πλευρά μου.
Χαμηλώνει το βλέμμα με τόσες σκέψεις και ο χρόνος μοιάζει να τελειώνει στο άκουσμα του τέλους.
Αυτό το «τελος της αρχής».
-
Συσσωρεύω, λοιπόν, γραφές, ανησυχίες και καταστάσεις πάνω σε μια κόλλα χαρτί ή ακόμα καλύτερα, τις περισσότερες φορές, στις σημειώσεις του κινητού μου.
Για να μη χάσω τη μαγεία της στιγμής.
Αυτό που δεν ξέρω πως να εκφράσω σε εσένα που το διαβάζεις.
Αυτό που δεν ξέρω αν θέλω να καταλάβεις τελικά.
-
Και κάποιοι θα πουν πως την «είδα» συγγραφέας.
Πως η τρέλα με οδήγησε εδώ.
Πως πως πως και αλλά τόσα πως.
Πως τα κατάφερα όμως;
Πόσα κύματα στο ταξίδι της Ιθάκης μου, τρικυμίες, μέρες φωτεινές μα και γκρίζες, δεν θα μπορέσουν να δουν ποτέ.
Αλλά και να τις νιώσουν.
Γιατί είναι μοναδικές.
Και γιατί είναι δικές μου.
-
Δεν είμαι συγγραφέας λοιπόν.
Είμαι ένας ρεαλιστής ονειροπόλος .
Που πριν κάποια χρόνια είχα ένα όνειρο και το έβαλα στόχο καθώς γελούσα με την σκέψη.
Σήμερα τα κατάφερα.
Αυτό είναι όλο λοιπόν.
Το ταξίδι έως εδώ είχε την μεγαλύτερη σημασία για εμένα.
Το αποτέλεσμα... δεν είχε τόσο .
-
Ένα βιβλιο για όλους.
Λίγο από εμένα για τον καθένα.
Και άλλο τόσο ελπίδα. - 

Από τις εκδόσεις Ελκυστής κυκλοφορεί το βιβλίο του με τίτλο ''40 Σκέψεις". Του εύχομαι να είναι καλοτάξιδο. Για όσους/ες επιθυμούν να το διαβάσουν,μπορούν να το προμηθευτούν είτε από το επίσημο site του εκδοτικού,είτε από κάποιο βιβλιοπωλείο.


Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ: https://vivliovamon.blogspot.com/2022/09/40.html









  








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Το Σπασμένο Φυλαχτό