Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Αθηνά Μαλαπάνη

Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΘΗΝΑ ΜΑΛΑΠΑΝΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Αθηνά Μαλαπάνη.

Γράφει η Αθηνά Μαλαπάνη

Γεια σας! Είμαι η Αθηνά Μαλαπάνη, εκπαιδευτικός, αλλά και συγγραφέας επισήμως από το 2019, οπότε και κυκλοφόρησε το πρώτο μου βιβλίο, η συλλογή διηγημάτων Ψυχικές αυτοχειρίες. Έκτοτε έχουν κυκλοφορήσει τέσσερα ακόμη βιβλία μου: Αλόη, Γανόδερμα, Κίσθος, Πρόπολη: Πολύτιμα μυστικά ομορφιάς (αυτοέκδοση, 2020), Σπάσε την Πατριαρχία (κυκλοφορεί και σε ηλεκτρονικό βιβλίο, εκδ. Οσελότος, 2021), Materia Medica στην Αρχαία Κυπριακή Γραμματεία (ηλ. Βιβλίο από τις εκδ. Οσελότος) και τέλος, το νέο μου ερωτικό και ρομαντικό μυθιστόρημα, Καραμέλες Τσάρλεστον (εκδ. Οσελότος, 2022).

Μέσα από τη συγγραφή επιδιώκω να εκφράζω κοινωνικούς προβληματισμούς, αλλά και προσωπικές αναζητήσεις και συναισθήματα. Στόχος μου είναι μέσα από τα βιβλία μου να αγγίζω πνευματικά και ψυχοσυναισθηματικά τους αναγνώστες και τις αναγνώστριές μου, αλλά κυρίως να τους μεταφέρω τροφή για σκέψη και προβληματισμό. Υποστηρίζω ακράδαντα ότι τα βιβλία είναι το παράθυρο διαφυγής από τη μοναξιά, αλλά και τα σημαντικά μέσα παιδείας, πνευματικής καλλιέργειας και ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης των ανθρώπων ήδη από την παιδική του ηλικία.

Οι πηγές έμπνευσής μου είναι τα βιώματα που μου δίνει η καθημερινότητά μου, η επικαιρότητα (ευχάριστη και δυσάρεστη), διάφορα έργα τέχνης (π.χ. ζωγραφικοί πίνακες και αγάλματα) και φυσικά, άλλα βιβλία που διαβάζω στον (λιγοστό) ελεύθερο χρόνο μου.

Στόχος μου είναι να συνεχίσω να αφουγκράζομαι τα ερεθίσματα που μου δίνει η ίδια η ζωή και να τα μετουσιώνω σε λογοτεχνική γραφή, αγγίζοντας τόσο τη δική μου την ψυχή όσο και την ψυχή άλλων ανθρώπων. Γιατί η συγγραφή αποτελεί την ιδανικότερη μορφή λύτρωσης, αλλά και πηγαία χαρά και έκφραση δημιουργικότητας!

Περισσότερες πληροφορίες για την Αθηνά Μαλαπάνη μπορείτε να βρείτε στην προσωπική της ιστοσελίδα: https://acwa.info και στο προσωπικό της κανάλι στο YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCCqOfFjRCOFy-Igc1R64xiw .


Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο ''Καραμέλες Τσάρλεστον'' εδώ:



Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Το Σπασμένο Φυλαχτό