Συνέντευξη με τον συγγραφέα Πάνο Νέζο

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

  Σημερινός μου καλεσμένος στην στήλη των συνεντεύξεων ο συγγραφέας Πάνος Νέζος. Τον ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο καί τις απαντήσεις του. Από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές κυκλοφορεί το πρώτο του βιβλίο με τίτλο ''Η χαμένη προφητεία της Σεούλ''. Του εύχομαι να είναι καλοτάξιδο. Για όσους/ες επιθυμούν να το διαβάσουν,μπορούν να το προμηθευτούν είτε από το επίσημο site του εκδοτικού,είτε από κάποιο βιβλιοπωλείο.

                                                                   Για να δούμε τι μοιράστηκε μαζί μας...

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Ποια η αφορμή για να ασχοληθείτε με την συγγραφή;

Π.Ν. Δεν υπήρξε κάποια συγκεκριμένη αφορμή για να ασχοληθώ με την συγγραφή. Ανέκαθεν τα τελευταία χρόνια μου άρεσε να γράφω, είτε αυτό είναι ένα ημερολόγιο, ένα άρθρο για κάποιον ιστότοπο, ένα μικρό δοκίμιο και θεωρώ πως έφτασε η κατάλληλη στιγμή για να γράψω και ένα μυθιστόρημα. Η ιδέα υπήρχε στο μυαλό μου εδώ και αρκετό καιρό και πήρε σάρκα και οστά εν μέσω μιας πανδημίας.

ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές το πρώτο σας μυθιστόρημα με τίτλο ‘’Η χαμένη προφητεία της Σεούλ’’. Να είναι καλοτάξιδο. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια γι’αυτό;

Π.Ν. Κατ'αρχήν σας ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές. Το βιβλίο μου θα το χαρακτήριζα συνοπτικά ως ένα σκοτεινό παραμύθι μαγείας και τρόμου, ένα δυνατό ανάγνωσμα που σε παρασέρνει στη δίνη του εξωπραγματικού, μια μείξη φαντασίας και πραγματικότητας.  Στο βιβλίο μου διαβάζει κανείς για την αιώνια πάλη του Καλού με το Κακό, κάνει ταξίδι σε παράλληλους κόσμους, έρχεται αντιμέτωπος με την μαγεία, με τρομερά πλάσματα, με νεράιδες, δράκους και φυσικά αποκτά μια πιο καθαρή ματιά για την Κορέα. Θα έλεγα ότι αποτελεί  έναν φόρο τιμής στην Κορέα και τους ανθρώπους της.

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Ποια η πηγή έμπνευσης της ιστορίας του βιβλίου σας;

Π.Ν. Υπάρχουν περισσότερες από μια πηγή έμπνευσης για το βιβλίο μου. Μια σημαντική πηγή έμπνευσης για εμένα ήταν η εκάστοτε τηλεοπτική σειρά που έβλεπα την περίοδο που έγραφα το βιβλίο μου αλλά και στο παρελθόν, κάποιο βιβλίο που διάβασα. Πήρα ιδέες από πολλά και διαφορετικά είδη, προσέθεσα την αγάπη μου για την κουλτούρα της Κορέας, έβαλα μέσα την φαντασία και το προσωπικό μου ύφος και έτσι δημιουργήθηκε η ιστορία μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να ολοκληρώσετε την συγγραφή του;

Π.Ν. Για την ολοκλήρωση της συγγραφής του βιβλίου μου χρειάστηκε κάτι λιγότερο από έναν χρόνο, περίπου 9-10 μήνες.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Από πού αντλήσατε τις πληροφορίες για την ιστορία του βιβλίου σας;

Π.Ν. Τις περισσότερες πληροφορίες τις άντλησα από την μνήμη μου, υπήρξαν όμως και κάποιες τις οποίες έπρεπε να ψάξω στο διαδίκτυο. Οι πιο πολλές πληροφορίες που έψαξα ήταν σχετικές με τοποθεσίες της Κορέας, κυρίως ήθελα να δώσω μια όσο πιο ρεαλιστική περιγραφή τους και για τον λόγο αυτό κοίταξα φωτογραφίες, έκανα περιήγηση στο street view κλπ.

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Έχετε ξεκινήσει να γράφετε το επόμενο βιβλίο σας; Αν ναι,μπορείτε να μας πείτε δύο λόγια; Σε ποιο λογοτεχνικό είδος θα ανήκει;

Π.Ν. Έχω ξεκινήσει ήδη να γράφω το επόμενο βιβλίο μου. Πρόκειται για συνέχεια του 1ου βιβλίου, μιας και έχω στόχο να γράψω μια τριλογία. Επομένως θα παραμείνω στο γνώριμο λογοτεχνικό είδος του φανταστικού. Ουσιαστικά στο δεύτερο βιβλίο που ετοιμάζω ο αναγνώστης θα κάνει ένα ακόμη ταξίδι πίσω στον χρόνο τότε που γράφτηκε η προφητεία και γνωρίσει άλλον έναν φανταστικό και μαγικό κόσμο. Αυτά μπορώ να σας αποκαλύψω για τώρα.

EΡΩΤΗΣΗ 7: Σαν αναγνώστης,τί είδους βιβλία προτιμάτε να διαβάζετε;

Π.Ν. Μου αρέσουν διαφόρων ειδών βιβλία όπως π.χ φαντασίας, δυστοπίας, επιστημονικής φαντασίας, αστυνομικά μυθιστορήματα, ιστορικά μυθιστορήματα, βιογραφίες και αυτοβιογραφίες, κλασσική λογοτεχνία.

ΕΡΩΤΗΣΗ 8: Τέλος,πόσο εύκολα ή δύσκολα αποδέχεται το αναγνωστικό κοινό στην χώρα μας τους νεότερους συγγραφείς;

Π.Ν.Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα για το πως διαμορφώνεται το τοπίο στον χώρο του βιβλίου για τους νεότερους συγγραφείς στην Ελλάδα. Πιστεύω όμως ότι τόσο στην Ελλάδα όπως και στον υπόλοιπο κόσμο το αναγνωστικό κοινό εμπιστεύεται και προτιμάει έναν ήδη καταξιωμένο συγγραφέα και χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να διαλέξει έναν νεότερο και νέο στον χώρο συγγραφέα.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας καί τις απαντήσεις σας.
Με εκτίμηση,Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

Π.Ν. Σας ευχαριστώ πολύ και εγώ για τον χρόνο σας και το ενδιαφέρον που δείξατε για το βιβλίο μου.
Με εκτίμηση, Πάνος Νέζος

Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ: https://vivliovamon.blogspot.com/2022/06/blog-post_27.html






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑ