Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βαλέρια Β. Κάλφα
Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΒΑΛΕΡΙΑ Β. ΚΑΛΦΑ
Οι δημιουργοί συστήνονται... κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βαλέρια Β. Κάλφα
Γράφει η Βαλέρια Β. Κάλφα
Αρχικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Κυριακή Γανίτη για τη φιλοξενία μου στο μπλογκ της, ένας όμορφος χώρος τον οποίον σκοπεύω λιγουλάκι να εκμεταλλευτώ για να βγάλω τα συγγραφικά μου εσώψυχα.
Είμαι η Βαλέρια Β. Κάλφα, λοιπόν. Ένα ιδιαίτερα ανήσυχο πνεύμα.
Από μικρή, η τεμπελιά μου είχε μια δημιουργική διέξοδο: τα παραμύθια. Ενώ άλλα παιδιά έπαιζαν στις αλάνες, εγώ προτιμούσα να χάνομαι σε κόσμους φανταστικούς. Οι δάσκαλοί μου επέμεναν στους γονείς μου ότι έχω ''ταλέντο'' και ''έφεση'' - πιθανότατα μια ευγενική προσπάθεια να δικαιολογήσουν τα ορνιθοσκαλίσματά μου, όταν κατανοούσαν πως η σκέψη και η φαντασία μου τρέχουν πολύ πιο γρήγορα από το μολύβι στα χέρια μου.
Το πρώτο μου συγγραφικό ''αριστούργημα'' ήταν μέρος του θεατρικού για τον αποχαιρετισμό της 6ης δημοτικού - μια παράσταση που έκανε τους γονείς να δακρύσουν (από συγκίνηση ή από ανακούφιση που επιτέλους τελείωνε, ακόμα αναρωτιέμαι).
Στο γυμνάσιο και το λύκειο, οι καθηγητές της έκθεσης με χαρακτήριζαν ''αντιδραστική'' - όχι επειδή έγραφα άσχημα, αλλά επειδή αρνιόμουν πεισματικά να παραμείνω εντός των στενών εκπαιδευτικών πλαισίων και της υποτιθέμενης ''κριτικής σκέψης''. Τελικά, στην Τρίτη Λυκείου και εν όψει Πανελλαδικών Εξετάσεων, τα κατάφεραν και με λύγισαν!
Τα πρώτα μου δύο βιβλία, τα ''Παγωμένα Μονοπάτια'' από τις εκδόσεις Ελκυστής, είναι ο μεγαλύτερος συγγραφικός μου έρωτας. Μια ιστορία μεγάλη, τόσο χρονικά, αφού την πάλευα κοντά δέκα χρόνια, όσο και σε έκταση, μιας και χρειάστηκε να κοπεί στα δύο και κυκλοφορεί ως Μέρος Α και Μέρος Β. Είναι μια ιστορία που μας διδάσκει τι εστί φιλία, πώς ένας αγνός έρωτας μπορεί να εξελιχτεί σε κάτι τελείως αναπάντεχο, πώς μερικές απερίσκεπτες αποφάσεις μπορούν να μας μπλέξουν σε επικίνδυνες καταστάσεις, από τις οποίες συχνά δεν υπάρχει γυρισμός. Ως είδος, κατατάσσεται στο Κοινωνικό Μυστηρίου.
Αυτή την περίοδο ετοιμάζουμε με τον εκδοτικό μου οίκο το δεύτερο βιβλίο της τριλογίας «ΝΟρβηγική Μαγική ΚοινότητΑ» (ΝΟΜΚΑ), ενώ το πρώτο κυκλοφόρησε τον φετινό Μάρτιο. Είναι μια τριλογία φαντασίας και μαγείας, όπως λέει άλλωστε και ο τίτλος της και διαδραματίζεται στην παγωμένη Νορβηγία (Α! Και αυτό το λέει ο τίτλος της…) Αυτό που δεν λέει όμως, είναι η ψυχική ανασκόπηση και εμβάθυνση που γίνεται στους χαρακτήρες των ηρώων, στη μάχη ανάμεσα στο καλό και στο κακό, στη συμπάθεια που εύκολα μετατρέπεται σε φόβο, στην ανακάλυψη νέων κόσμων και δυνατοτήτων.
Από πλευράς μου είναι ήδη έτοιμο και το τρίτο και τελευταίο βιβλίο της τριλογίας, που αναμένει καρτερικά τη σειρά του. Ναι, γράφω πιο γρήγορα απ' ό,τι εκδίδονται τα βιβλία – έχω πάντοτε μια τάση να βιάζομαι.
Παράλληλα, έχω ήδη ξεκινήσει τη συγγραφή ενός αστυνομικού θρίλερ, παρόλο που η μόνη μου εμπειρία με το έγκλημα είναι όταν κλέβω την τελευταία σοκολάτα από το ντουλάπι της κουζίνας.
Στον ελεύθερό μου χρόνο απολαμβάνω να πηγαίνω θέατρο και συναυλίες. Είμαι φαν των escape rooms, μεγάλη λάτρης και συλλέκτης επιτραπέζιων παιχνιδιών και ενίοτε παζλ - με μια πρόσφατη εμμονή με τα diamond paintings που καλύπτουν πλέον κάθε ελεύθερη επιφάνεια του σπιτιού μου (τα διαμαντάκια, όχι οι εικόνες).
Διαβάζω τα πάντα, με ιδιαίτερη προτίμηση στα βιβλία φαντασίας και τα αστυνομικά.
Και τέλος, η μεγαλύτερη αδυναμία μου είναι η 15,5 χρονών σκυλίτσα μου, που με έχει εκπαιδεύσει τέλεια να της κάνω όλα τα χατίρια, να πετάγομαι σαν ελατήριο σε κάθε γάβγισμά της και να βάζω πολύ συχνά τις δικές της ανάγκες πάνω από τις δικές μου (αν δεν έχετε σηκωθεί έξι παρά το πρωί και ενώ η φύση σάς καλεί επί ώρες, όμως παρόλα αυτά η πρώτη σας κίνηση, με μισόκλειστα ακόμα μάτια, είναι να φοράτε το λουρί στο σκυλί σας και να το πηγαίνετε έξω ώστε να κάνει εκείνο πρώτο την ανάγκη του, δεν καταλαβαίνετε για τι πράγμα μιλάω). Μια σχέση, λοιπόν, που αποδεικνύει πως τελικά οι συγγραφείς δεν είναι πάντα αυτοί που διαμορφώνουν τις ιστορίες της ζωής.
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς που με διαβάσατε.
Με αγάπη,
Βαλέρια Β. Κάλφα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου