Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιωάννα Σερίφη


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΙΩΑΝΝΑ ΣΕΡΙΦΗ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Ιωάννα Σερίφη

Γράφει η Ιωάννα Σερίφη

Γεια σας, η Ιωάννα Σερίφη μια νέα συγγραφέας που με τα κείμενα της ελπίζει να αγγίξει τις καρδιές των αναγνωστών. Γεννήθηκα στην Αθηνά το 1999. Το πρώτο μου βιβλίο κυκλοφόρησε την άνοιξη του 2024 από τις εκδόσεις Ελκυστής και τιτλοφορείτε «Η Οργή του θεού και άλλες ιστορίες». Μου άρεσε από μικρή να διαβάζω ενώ ξεκίνησα να γράφω μικρές ιστορίες από το δημοτικό. Ιστορίες τις οποίες κάποια στιγμή θα ήθελα να τις μετατρέψω σε παιδικό βιβλίο.

Πέρα από την συγγραφή ασχολούμαι με το θέατρο. Το 2017 ξεκίνησα να παίζω σε ερασιτεχνικές θεατρικές παραστάσεις με την ομάδα ‘Τα καλά παιδιά’. Η ομάδα διαλύθηκε το 2020. Στον ελεύθερο μου χρόνο πλέον διαβάζω βιβλία, βλέπω σειρές και κάνω βόλτες σε μικρά βιβλιοπωλείο τα οποία κρύβουν μεγάλους θησαυρούς.

Την περίοδο που γράφω κάποιο βιβλίο, εικόνες και φράσεις μου έρχονται στο μυαλό αβίαστα και πρέπει να τρέξω να πιάσω το αγαπημένο μου σημειωματάριο πριν χαθούν από το μυαλό μου. Αυτή την περίοδο συνεργάζομαι με την Ρένα Αλγιαννάκη και την Μαρίνα Σμυρνίδη δύο εξαιρετικές ζωγράφους για την δημιουργία ενός κόμικ.

Μπορείτε να με βρείτε είτε στο Instagram: ioannaserifh
είτε στο email: ioannaserifh@gmail.com

Το βιβλίο ''Η Οργή του Θεού και άλλες ιστορίες" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Βαΐα Παπουτσή

ΤΟ ΙΑΜΑΤΙΚΟ ΨΥΧΟΒΟΤΑΝΟ (ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)

Η πολύχρωμη μάγισσα Μελίκη

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Χάρη Ν. Μπαλόγλου