Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...


(Προέλευση φωτογραφίας: Shutterstock.com)

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

Ας μιλήσουμε για ''likes'' & ''followers''...

Όπως στο Facebook, έτσι καί στο Instagram, υπάρχουν αρκετοί λογαριασμοί, που σχετίζονται με την προβολή βιβλίων, καί ''ακολουθώ'' πιστά, καθώς βρίσκω πολύ ενδιαφέρον καί προσεγμένο το περιεχόμενό τους. Προφίλ επώνυμα που είναι δημόσια καί μπορείς, ανά πάσα ώρα καί στιγμή, να τσεκάρεις αν πρόκειται για πραγματικούς ανθρώπους που τα διαχειρίζονται καί όχι ψεύτικα προφίλ. Βλέπετε, μου κάνει τρομερή εντύπωση -καί μέχρι πρότεινος θαύμαζα- προφίλ με πολλές χιλιάδες ακολούθων. Όμως, να που η ''φούσκα'' έσκασε καί μάλιστα με πολύ ηχηρό τρόπο. Εκείνο, το στοιχείο που με ''χάλασε'' είναι κάτι που υπέπεσε, προσφάτως, στην αντίληψή μου. 

Ποιο είναι αυτό; 

Μα η ύπαρξη των πληρωμένων ''likes'' καί ''followers'' από διάφορα προφίλ με σκοπό την αύξηση της δημοτικότητάς τους, αλλά καί λοιπών προσωπικών τους συμφερόντων! 

Καί πώς το πήρα είδηση; 

Από τα πάρα πολλά μηνύματα που έλαβα, όλο καί πιο έντονα το τελευταίο διάστημα, στο προφίλ μου στο Instagram με διάφορες προτάσεις για προσφορά ''αγοράς'' ''likes'' καί ακολούθων. Ναι, μάλιστα, τα ποσά έχουν ποικίλες διακυμάνσεις. Ναι, μία ''ταρίφα'', λοιπόν, όλη αυτή η δήθεν ''αίγλη''... 

Βέβαια, θα ήταν λάθος μου, αν επιχειρούσα να τα βάλω όλα μέσα σε ένα τσουβάλι -όπα! αυτό, παρακαλώ, να μην θεωρηθεί ως μία αντιγραφή από μεριάς μου (καταλάβατε τι εννοώ, ελπίζω!), καθώς εξακολουθώ να πιστεύω πως μία μερίδα προφίλ συνεχίζουν να κάνουν εξαιρετική δουλειά!!!

Καί για να σας προλάβω, δεν νιώθω κανενός είδους κόμπλεξ, ή, κατωτερότητας έναντι αυτών. Γνωρίζω πολύ καλά το τι αξίζω καί το μέχρι πού μπορώ να φτάσω. 

Σας έχει τύχει κάτι ανάλογο;

Τα σχόλια σας πάντα ευπρόσδεκτα κάτω από το άρθρο!

Σχόλια

  1. Έχασα πάσα ιδέα όταν το αντιλήφθηκα και εγώ. Άσε που οι περισσότεροι και πληρώνουν και αντιγράφουν. Αυτό που με ενοχλεί προσωπικά είναι πως δεν καταλαβαίνουν αυτοί που τους διαβάζουν την απάτη και οι εκδότες που τους στηρίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο όχι καί τόσο αγγελικά πλασμένος χώρος του βιβλίου...

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Το δάσος της αγάπης

Ο Συλλέκτης των ευχών

Θέλω να γυρίσω σπίτι μου