Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΜΩΥΣΙΔΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Λάζαρο Μωυσίδη

Γράφει ο Λάζαρος Μωυσίδης

Είμαι ο Λάζαρος Μωυσίδης, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καβάλα. Είμαι ηλεκτρολόγος εγκαταστάσεων και ιδιοκτήτης ενός καταστήματος όπου επισκευάζω ηλεκτροκινητήρες. Ξεκίνησα να γράφω πολλά χρόνια πριν, κάπου στην ηλικία των είκοσι. Το ξεκίνημα αυτό ήρθε τελείως ξαφνικά στη ζωή μου και αμέσως με έπεισε πως η συγγραφή είναι η μεγάλη μου αγάπη. Στο πρώτο μου βιβλίο με τίτλο 'Ορφέας' δεν έδωσα ποτέ την ευκαιρία να εκδοθεί αν και πιστεύω θα άξιζε και σε αυτό μία θέση στις βιβλιοθήκες των ανθρώπων. Θα πρέπει να γνωρίζετε πως λατρεύω όσο τίποτα άλλο τον κινηματογράφο, ιδιαίτερα τον παλιό. Πάντα στριφογύριζε στο μυαλό μου πως αυτές τις δύο μου αγάπες, την συγγραφή και τον κινηματογράφο θα έπρεπε να τις παντρέψω! Κάπως έτσι λοιπόν το 2018 γεννήθηκε στο μυαλό μου η ιδέα του μάγου Ζέαεζ ο οποίος θα έκανε τα πάντα για να δει επιτέλους τον κόσμο μας χαρούμενο και γαλήνιο! Το πρώτο βήμα έγινε και το βιβλίο μου έχει πλέον εκδοθεί χάρη στις εκδόσεις 'Ελκυστής'. Πραγματικά πολύ καλοί συνεργάτες και μία ζεστή οικογένεια για εμάς τους συγγραφείς. Αν κάποτε καταφέρω και το δεύτερο βήμα, να μεταφερθεί δηλαδή το βιβλίο μου και στη μεγάλη οθόνη τότε όλα μου τα όνειρα και οι στόχοι θα έχουν πραγματοποιηθεί! Από πολύ μικρός αγαπώ την ελευθερία και αντίθετα μισώ όσο τίποτα άλλο τη στέρηση της. Πάντα ήθελα όλους τους ανθρώπους γύρω μου ευτυχισμένους και ελεύθερους, για αυτό προσπάθησα μέσα από το βιβλίο μου να συμβάλω όσο μπορώ βάζοντας το δικό μου λιθαράκι σε αυτό το πολύ δύσκολο κατόρθωμα. Πίστεψα τότε πως αφού εγώ δεν μπορώ να τα καταφέρω, ας αναλάβει ο φίλος μου ο μάγος! Αυτός ξέρει καλύτερα. Ειλικρινά δεν ξέρω αν μόνο εγώ ως Λάζαρος βλέπω τον κόσμο μας σε τόσο άσχημη κατάσταση. Ίσως να κάνω λάθος. Το μόνο σίγουρο είναι πως εκεί έξω έχει ανθρώπους που πεινάνε, κρυώνουν και ζούνε σε άθλιες συνθήκες. Ένα μικρό βιβλίο αλλά και ένας παντοδύναμος μάγος μαζί με τους πέντε φίλους του θα είναι στο πλευρό όλων των ανθρώπων αλλά κυρίως σε αυτούς που τους χρειάζονται πραγματικά. Είμαι αισιόδοξος και σίγουρα στο τέλος ενωμένοι μαζί θα τα καταφέρουμε!

Το βιβλίο ''Ο Μάγος Ζέαεζ και η θεατρική παράσταση" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.


Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο όχι καί τόσο αγγελικά πλασμένος χώρος του βιβλίου...

Ας γνωρίσουμε την ποιήτρια Μαρία Σταυροπούλου

Το δάσος της αγάπης

Ο Συλλέκτης των ευχών

Θέλω να γυρίσω σπίτι μου