Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Ρήγα Βικιώτη


Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΡΗΓΑΣ ΒΙΚΙΩΤΗΣ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε τoν συγγραφέα Ρήγα Βικιώτη

Γράφει ο Ρήγας Βικιώτης

Είμαι ο Ρήγας Βικιώτης και έχω γεννηθεί στην Νέα Ιωνία Βόλου. Έμεινα στην γενέτειρα μου έως τα δεκαεφτά μου. Είμαι στρατιωτικός από τα πρώτα χρόνια της ενηλικίωσής μου με παραστάσεις τόσο στον Ελλαδικό χώρο όσο και στο εξωτερικό. Η σχέση μου με την συγγραφή ξεκίνησε πριν εφτά χρόνια περίπου, όταν ένα ατύχημα με απομάκρυνε για μεγάλο χρονικό διάστημα από την ενεργό δράση αφήνοντάς με καθηλωμένο στο κρεβάτι. Είμαι άνθρωπος πολύ ενεργητικός. Η κατάσταση την οποία έπρεπε να αντιμετωπίσω τάχθηκε ενάντια στον τρόπο ζωής μου, ανατρέποντας την καθημερινότητα μου. Έπρεπε κάτι να κάνω για να νιώθω ζωντανός. 

Ανέκαθεν ήμουν λάτρης της ανάγνωσης συγγραμμάτων Ελληνικής και διεθνής βιβλιογραφίας που έχουν σχέση με τις επιστήμες της βιολογίας του περιβάλλοντος, της φυσικής, της αστρονομίας, της προϊστορικής ανθρωπολογίας και αρχαιολογίας. Το να ξεκινήσω δειλά, δειλά την δική μου φανταστική ιστορία, ήταν για μένα πρόκληση. Η ολοκλήρωσή της με χαροποίησε αφάνταστα. ‟Το σημάδι της σταγόνας Δοκιμασία”, ήταν ένα όνειρο που ζωντάνεψε. Αν θεωρήσω προσωπική επιτυχία την τελευταία τελεία που σήμανε και την περάτωση του έργου μου, τότε η συνεργασία μου με τον εκδότη Κύριο Λουδάρο Αβέρκιο και τον εκδοτικό οίκο ‟Λυκόφως” είναι άθλος. Πίστεψαν από την πρώτη στιγμή στο έργο μου και σε εμένα προσωπικά. Η συνεργασία μας που έφερε και το επιθυμητό αποτέλεσμα με την έκδοση του πρώτου μου βιβλίου από τις εκδόσεις ‟Λυκόφως”, έγινε η αφορμή στο να ανοίξω πανιά σε νέες θάλασσες. Να γνωρίσω κάτι πρωτόγνωρο για μένα. Την έννοια και την βαρύτητα της λέξης ‟Συγγραφέας”. Νέοι ορίζοντες και νέες προκλήσεις ανοίγονται μπροστά μου που ποτέ δεν φανταζόμουν. Προκλήσεις που είμαι έτοιμος να αντιμετωπίσω με όρεξη και δημιουργία. Τελικά τείνει να πιστέψω πως όλα για κάποιο λόγο γίνονται σε αυτή την ζωή.

Το φανταστικό και το ανεξήγητο είναι κάτι το οποίο ερεθίζει τον άνθρωπο από τα πρώτα χρόνια της εμφάνισής του. Τον αναγκάζει να ψάχνει συνεχώς απαντήσεις. Ας μη ξεχνάμε πως χωρίς το φανταστικό δεν υπάρχει πραγματικό. Πολλές είναι οι μελέτες και τα πειράματα που πραγματοποιούνται κατά καιρούς από καταξιωμένους επιστήμονες παγκοσμίως, ψάχνοντας απεγνωσμένα απαντήσεις στο αν μπορούν πραγματικά να υλοποιηθούν κάποιες φανταστικές ιδέες που ίσως και να οδηγήσουν σε νέες εκδοχές για τον λόγο ύπαρξης μας. Αυτό ακριβώς προσπαθώ να αναδείξω μέσα από ‟Το σημάδι της σταγόνας”, δίνοντας την δική μου ερμηνεία σε ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα μέχρι και σήμερα. 

Στόχος μου να αγγίξω τον αναγνώστη, προβληματίζοντας τον για όλα τα ανεξήγητα φαινόμενα που βιώνουμε στην ζωής μας. Να διευρύνω τις απόψεις του, δίνοντάς πιθανές απαντήσεις σε ερωτήματα που εδώ και χρόνια απασχολούν την γήινη οντότητα.     

 Το βιβλίο "Το σημάδι της σταγόνας: Δοκιμασία'' κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Λυκόφως.


Βιογραφικό συγγραφέα:

Ο Ρήγας Βικιώτης γεννήθηκε στην Νέα Ιωνία Βόλου τον Ιανουάριο του 1975, όπου και έμεινε έως τα δεκαοχτώ του χρόνια. Είναι στρατιωτικός στο επάγγελμα από τα πρώτα χρόνια της ενηλικίωσης του, με παραστάσεις τόσο στον ελλαδικό χώρο όσο και στο εξωτερικό.
Η ανάγνωση συγγραμμάτων της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας σχετικά με τις επιστήμες της βιολογίας, του περιβάλλοντος, της φυσικής, της αστρονομίας και της προϊστορικής ανθρωπολογίας και αρχαιολογίας τον έφεραν κοντά στο Φανταστικό και τη συγγραφή. Έμπνευση και δύναμη αντλεί από τη σύζυγό του Δήμητρα και τα τρία τους παιδιά Γιώργο, Ελένη και Αλέξανδρο.
Στον ελεύθερό του χρόνο παρακολουθεί ταινίες επιστημονικής φαντασίας και διαβάζει μυθιστορήματα και επιστημονικές έρευνες, που διευρύνουν την αντίληψη για το παρόν και το μέλλον του ανθρώπινου είδους.
Χόμπι του είναι ο στατικός μοντελισμός με την κατασκευή διοραμμάτων.

Τον ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Κατερίνα Ανδριανάκη

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Αθηνά Μαλαπάνη

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Ιωάννη Μαρίνο

Κυνήγι τρούφας

Σιγά να μην απολογηθoύμε για τα βιβλία που διαβάζουμε!