Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Λίτσα Καποπούλου


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΛΙΤΣΑ ΚΑΠΟΠΟΥΛΟΥ

Οι δημιουργοί συστήνονται...κι ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Λίτσα Καποπούλου

Γράφει η Λίτσα Καποπούλου

Χαίρετε! Χρόνια Πολλά και μία Υπέροχη Χρονιά με όλα τα καλά!

Είμαι η Λίτσα Καποπούλου. Έχω εργαστεί ως δικηγόρος και δικαστική λειτουργός. Η συγγραφή για μένα είναι μαγεία. Μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί δέκα βιβλία μου: 2013 «Πνοή»- ‘Όταν χτυπά η καρδιά του πεπρωμένου…’- Μυθιστόρημα, Εκδόσεις ’Δίαυλος’, 2015  «Στο Βασίλειο της Μοίρας»-Μυθιστόρημα, Εκδόσεις ‘Ανάτυπο’, 2018 «Σενάρια στο θέατρο της ζωής»- Διηγήματα και θεατρικά, Εκδόσεις ‘Ανάτυπο’, 2019 «Κοντά στον Ήλιο» - Παραμύθι, Εκδόσεις ‘Πνοή’, 2020 «Ονειρεύματα», Σπονδυλωτό ΟνειροΜυθιστόρημα, που έγραψα μαζί με τον Βασίλη Παπακώστα, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2020 «Το Μαντήλι της Θέμιδος» - Μυθιστόρημα, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2021 «Αντίο Κύριε Εισαγγελέα…» - Μυθιστόρημα, Εκδόσεις Έλκυστής’, 2021 «Η Καλή Νεράιδα της Σωτηρίας» - Παραμύθι, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’, 2022 «Ποίησης Εραστές» - Ποιητική συλλογή, 2022 «Φώτης και Δομνίκη» - ‘Αντάμα με τη Μοίρα στα Βουρλά της Μικράς Ασίας’, Εκδόσεις ‘Ελκυστής’. 

Πηγή έμπνευσής μου αποτελούν τα πάντα, όπως: ένα πράσινο ή κίτρινο φύλλο, πρόσωπα, αντικείμενα, ζώα, φύση, ιστορίες, μνήμες. Στα έργα μου ανεξάρτητα από το είδος (μυθιστόρημα, διήγημα, παιδικό, θεατρικό, ποίημα, κ. λ. π.) στόχος μου είναι οι αναγνώστες να νιώθουν οικεία, ευχάριστα, να συναντήσουν και να βελτιώσουν το βαθύτερο εαυτό τους, να αγαπήσουν το βιβλίο μέσω μυθοπλασίας και γνώσεων, να ταξιδεύουν ψυχωφελώς σε χρόνο και τόπους, να αναπτύσσουν τα θετικά στοιχεία της προσωπικότητάς τους, να σκέπτονται για την ύπαρξή τους φυσικά και μεταφυσικά, να ενδυναμώνουν την πίστη στις δυνατότητές τους και να ελπίζουν στην τελική νίκη του καλού και του δίκιου.

Επιθυμώ να βάλω και τη δική μου ψηφίδα στον Πολιτισμό μας, να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος σ’ έναν καλύτερο κόσμο, να ονειρεύομαι και να μην εγκαταλείπω τα όνειρά μου. Παρακολουθώ Συναισθηματική Διαλεκτική με το Στέλιο Καλαθά και Φωνητική με τον Άρη Γραικούση.

Πληροφορίες για τα έργα μου υπάρχουν και στο προσωπικό μου site : litsakapopoulou.gr


Ευχαριστώ θερμά την κυρία Κυριακή Γανίτη και την όμορφη και φιλόξενη στήλη της Vivliovamon.

Με εκτίμηση
Λίτσα  Καποπούλου

Το βιβλίο ''Φώτης και Δομνίκη" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής.




Την ευχαριστώ πολύ!!!

Με εκτίμηση,

Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon





Σχόλια

  1. Μπράβο σου και καλή επιτυχία σε όλο σου το έργο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιστευω οτι η αγαπητη Λιτσα ειναι μια σπουδαια λογοτεχνης με πολλα δημιουργικα εργα τα οποια αφηνουν το δικο της αποτυπωμα.Ευχομαι να ειναι παντα δημιουργικη και παντα να μας παρουσιαζει τον γραπτο της λογο Ο ΕΠΟΚ την αγκαλιασε οπως για τις πνευματικες της ικανοτητες αι δημιουργιες.Καλη εοιτυχια σε ολα και σεολες τις επαλξεις να εισαι πρωτη μεταξυ των πρωτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

Φλόγες στα Κύματα

Ο σύμβουλος του βασιλιά

Ας γνωρίσουμε την συγγραφέα Μαρία Κέιτζ