Συνέντευξη με την συγγραφέα Μαρίνα Ξένου-Κασσιανού


Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΜΑΡΙΝΑ ΞΕΝΟΥ-ΚΑΣΣΙΑΝΟΥ

Γράφει η Κυριακή Γανίτη

   Σημερινή μου καλεσμένη στην στήλη των συνεντεύξεων η συγγραφέας Μαρίνα Ξένου-Κασσιανού. Την ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο καί τις απαντήσεις της. Από τις εκδόσεις Ελκυστής κυκλοφορεί το βιβλίο της με τίτλο ''Τα κόκκινα παπούτσια''. Της εύχομαι να είναι καλοτάξιδο. Για όσους/ες επιθυμούν να το διαβάσουν,μπορούν να το προμηθευτούν είτε από το επίσημο site του εκδοτικού,είτε από κάποιο βιβλιοπωλείο.


Για να δούμε τι μοιράστηκε μαζί μας...

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Με ποιον τρόπο μπήκε η συγγραφή στην ζωή σας;

Μ.Ξ.-Κ. Θα σας φανεί περίεργο,αλλά γράφω από 6 ετών και κυρίως ποιήματα. Το ότι εμφανίστηκα τελευταία στον «συγγραφικό χώρο», οφείλεται σε πολλούς λόγους, μεταξύ των οποίων και η δική μου ανασφάλεια. Πάντως έχω ήδη στο ιστορικό μου μία εκδοθείσα ποιητική συλλογή με τίτλο «ΠΑΙΔΙΟΘΕΝ», πάρα πολλά ποιήματα που «κοιμούνται» σε τετράδια, δύο τραγούδια που είναι μελοποιημένα ποιήματά μου (ΝΕΙΟΤΗ και ΕΡΩΤΑΣ ΨΕΥΤΗΣ) και συμπεριλαμβάνονται σε δύο CD ενός πολλά υποσχόμενου συνθέτη, του Γιάννη Σκαρή. Έχω επίσης και μερικά, μη ολοκληρωμένα, έργα πεζού λόγου, που ελπίζω να ολοκληρωθούν. Βασικό μου πρόβλημα ο χρόνος, δεδομένου ότι για να γράψεις, πρέπει «να φύγεις» με το έργο σου και εγώ είμαι συνεχώς εδώ, κυρίως λόγω των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων (δικηγόρος) … 

ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Ελκυστής το βιβλίο σας με τίτλο ‘’Τα κόκκινα παπούτσια’’. Να είναι καλοτάξιδο. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια γι’αυτό;

Μ.Ξ.-Κ. Ναι! Tο έργο αυτό είναι το πρώτο και το μόνο που ολοκληρώθηκε και το λέω με μεγάλη χαρά αυτό, την ολοκλήρωσή του δηλαδή, σαν να έκανα κάτι σπουδαίο. Το έγραψα στην Ζάκυνθο, ούσα σε διακοπές το έτος 2017. Πήρα το λαπτοπ και απλώς άρχισα να γράφω μέχρι που τελείωσε. Ούτε επανήλθα για διορθώσεις, ούτε άλλαξα κάτι, εκτός από τη φάση έκδοσής του, που έβαλα μερικές τελείες σε μεγάλες προτάσεις και τις έκοψα σε μικρότερες για να μην κουράσω τον αναγνώστη.   

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Ποια η πηγή έμπνευσης της ιστορίας του βιβλίου σας;

Μ.Ξ.-Κ. Δεν υπήρξε πηγή. Δεν θυμάμαι. Θυμάμαι ότι απλώς άρχισα να γράφω. Ο αρχικός στόχος ήταν να περιγράψω την αυταρχική και κυριαρχική μάνα, που «καταπίνει» την ζωή του γυιού της. Στην πορεία, άλλαξε από μόνο του το σενάριο και εγώ απλώς το ακολούθησα. 

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να ολοκληρώσετε την συγγραφή του;

Μ.Ξ.-Κ. Τρεις μέρες.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Τί θα επιθυμούσατε να αποκομίσει το αναγνωστικό κοινό από την επαφή του με το βιβλίο σας;

Μ.Ξ.-Κ. Να προβληματιστεί για το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης και της υλοποίησης των ονείρων κάθε ανθρωπίνου πλάσματος, πάντα μέσα από «υγιείς δρόμους» και σε κάθε χρονική στιγμή της ζωής του.

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Τί θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν τα κόκκινα παπούτσια στις ζωές μας;

Μ.Ξ.-Κ. Τα θέλω μας! Την αξιοπρέπειά μας! Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης! Την ουσιαστική ελευθερία μας! Τα όνειρά μας!

ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Μπορούν οι νουβέλες να είναι τόσο πλούσιες από άποψη νοημάτων; Κι αν ναι,προτρέπετε το αναγνωστικό κοινό να τις αναζητά;

Μ.Ξ.-Κ. Κάθε ανάγνωσμα μπορεί και πρέπει να είναι πλούσιο από άποψη νοημάτων. Άλλως,ποιος είναι ο σκοπός του;   

EΡΩΤΗΣΗ 8: Σαν αναγνώστρια,τί είδους βιβλία προτιμάτε να διαβάζετε;

Μ.Ξ.-Κ. Όλα όσα μπορούν να αφήσουν το στίγμα τους στην σκέψη μου και την ψυχή μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ 9: Τέλος,ποιο το αγαπημένο σας βιβλίο;

Μ.Ξ.-Κ. Θα αδικήσω πολλά, αλλά εφόσον πρέπει να αναφέρω μόνο ένα, θα μείνω στην ''ΑΣΚΗΤΙΚΗ'' του Καζαντζάκη. Νομίζω ότι θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία και μάλιστα από πολύ νωρίς.  

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας καί τις απαντήσεις σας.

Με εκτίμηση, Κυριακή Γανίτη από το blog Vivliovamon

Μ.Ξ.-Κ. Εγώ σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε.

Διαβάστε την κριτική μου για το βιβλίο εδώ: 








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φλόγες στα Κύματα

Ας γνωρίσουμε τον συγγραφέα Γιώργο Ζάννο

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΑΖΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ

Ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΙ ΔΕΚΑ